اخبار داغ

نماینده مجلس خبرگان رهبری :

تحریم ها فرصتی به جوانان می دهد تا ابتکارات خود را فعال کنند/ ماهیت کشور ما و آمریکا هرگز با هم جمع نمی شوند

تحریم ها فرصتی به جوانان می دهد تا ابتکارات خود را فعال کنند/ ماهیت کشور ما و آمریکا هرگز با هم جمع نمی شوند
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت : دشمنان در زمینه اقتصای همه توان خود را بر این گذاشته اند تا ملت را به زانو در بیاورند اما به فضل الهی این محرومیت و تحریم ها فرصتی به دست جوانان خواهد داد تا ابتکارات اقتصادی و فن آوری خود را فعال کنند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم اظهارداشت : بیانات مقام معظم رهبری نکات بسیار مهمی را در برداشت و اولین نکته این است که شهر قم و مردم آن را طلایه دار و مادر انقلاب دانست که باید این جایگاه برای قم محفوظ بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت :  دشمنان حساسیت ویژه ای نسبت به شهر قم دارند و تصمیم آن ها این است که نقش مبنایی این شهر را از لحاظ دینی ، انقلابی و سیاسی در انقلاب صلب کنند .

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد : طبق سخنان رهبری محاسبات دشمنان تا کنون با واقع منطبق نبوده است و جریان استکباری دنیا در برابر جریان حق انقلاب اسلامی همواره در این تقابل معرفتی بوده اند و مستکبران همواره در محاسبات خود اشتباه کرده اند .

,

علیمرادی عنوان داشت : لذا بر اساس همین محاسبات غلط وعده می دهند و این اشتباه محاسباتی همچنان ادامه دارد و منشا این اشتباهات حماقت آن هاست و اگر عقلانیت بر مستکبران حاکم بود در برابر ملتی که انقلاب کردند و به مخالفت با شاه برخواستند برنمی آمدند .

,

وی با بیان این که محاسبات دشمنان از این به بعد هم به خطا خواهد رفت ، تشریح کرد : مستکبران با تحریم ملت و فشار به آن ها به مقصود خود نخواهند رسید و این ملت به فضل الهی تحریم ها را به فرصت تبدیل خواهند کرد همان طور که جنگ تحمیلی را تبدیل به یک فرصت پرورش انسان های مجاهد و جان برکف کردند .

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد : دشمنان در زمینه اقتصای همه توان خود را بر این گذاشته اند تا ملت را به زانو در بیاورند اما به فضل الهی این محرومیت و تحریم ها فرصتی به دست جوانان خواهد داد تا ابتکارات اقتصادی و فن آوری خود را فعال کنند .

,

علیمرادی دشمنی مستکبران با انقلاب اسلامی را ریشه دار دانست و افزود : مستکبران با مبانی ، سلطه ناپذیری و استقلال ملت ما دشمن هستند و دشمنی های آن ها سطحی نیست و گمان نباید کرد که با لبخند می توان از پاسخ مثبت آن ها استفاده کرد آن ها دست از دشمنی بر نمی دارند.

,

وی با اشاره به این که ماهیت ملت ما اسلام و پذیرش ولایت خداوند است ، ابراز داشت :  ولی ماهیت آمریکا استکبار و زیاده خواهی است و این دو ماهیت هرگز با هم جمع نمی شوند .

,

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد : دولتمردان ما باید قدر انقلاب ، نظام و ملت را بدانند و همانند اولیای دین باید از دنیا طلبی به دور بوده و اهل خدمت به محرومین و ملت باشند و در امر معیشت و تولید داخلی جلوی زیاده خواهان و دلالان بایستند .

,

علیمرادی توضیح داد : جوانان ایران در هر کجا کارها و حرکت های بزرگ علمی و انسانی انجام داده اند بنابراین با این سرمایه های عظیم انسانی و طبیعی باید به اوج لذت زندگی دنیایی دست پیدا کنیم و متکی به اقتصاد خودمان باشیم .

,

وی اظهار داشت : ممکن است ما در کشورمان افت و خیزهایی داشته باشیم اما جهت ما همان جهت تعیین شده پیامبراکرم (ص) ، قرآن  و امام راحل (ره) است و باید پرشتاب در این جهت حرکت کنیم .

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه