اخبار داغ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردل خبر داد؛

پخش ۱۰۰ تن ماسه و نمک در راه های اردل

پخش ۱۰۰ تن ماسه و نمک در راه های اردل
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردل گفت: در شبانه روز گذشته ۱۰۰ تن ماسه و نمک در محورهای مواصلاتی شهرستان اردل پخش شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد عالی پور ‍ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای  شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز  با بیان این خبر گفت: طی بارش های اخیر در قالب عملیات راهداری زمستانی، تاکنون در مجموع 100 تن شن و نمک پاشی در محورهای شریانی شهرستان یعنی اردل - سه راه جونقان- تنگ درکش ورکش ،اردل - دشتک افسر آباد ،اردل - لیرابی به آبسرده ارجل عزیز آباد و عزیزآباد به عباس آباد تنگ بیابان دره دیناران انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

عالی پور با تشریح اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردل ، افزود: در پی بارش برف و باران های اخیر و به سبب آن یخ زدگی سطح معابر و جاده های شهرستان اردل، عملیات راهداری زمستانی شامل شن و نمک پاشی ،پاکسازی محورها ،ایمن سازی مسیرها در محورهای شریانی با 16 دستگاه و ماشین آلات سبک و سنگین راهداری انجام شده است.
 
وی ادامه داد: شهرستان اردل در حال حاضر دارای سه راهدار خانه فعال، راهدارخانه بهشت آباد ، لیرابی و مرکزی و عباس آباد بوده و در مجموع با 23 نیروی راهداری به  رانندگان و مسافریت  جاده های این شهرستان خدمات رسانی شبانه روزی ارائه می نماید.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه