اخبار داغ

امام جمعه موقت یاسوج در گفتگو با صبح زاگرس:

اروپا با رفتارهای موذیانه خود بدنبال وقت کشی است/ اشرافی گری در تضاد با آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران است

اروپا با رفتارهای موذیانه خود بدنبال وقت کشی است/ اشرافی گری در تضاد با آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران است
حجت الاسلام خاضع: امروز تمرکز دشمنان ایران اسلامی بر روی فضای مجازی است، و هدف آن ها ناکارامد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است، جوانان نیز باید در این فضا حضور فعال وانقلابی داشته باشند تا به فرمایش مقام معظم رهبری تودهنی محکمی به دشمن بزنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امام جمعه موقت یاسوج در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس؛  بیان کرد: تمامی فرمایشات مقام معظم رهبری برای کشور راهگشا هستند؛ لازم است که همه مسئولین به فرمایشات  ایشان عمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس؛,

 

,

حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار کرد: مسئولین تنها در کلام و شفاهی نگویند مقام معظم رهبری، مقام معظم رهبری فرمودند، بلکه با عمل کردن خود نشان دهندکه اگر مسئولین چه در گذشته و چه امروز به فرمایشات ایشان عمل می کردند بسیاری از مشکلات به وجود نمی آمد.

,

 

,

خاضع تصریح کرد: اگر دولت مردان به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی یا در بحث اعتماد نکردن به آمریکا و بی فایده بودن مذاکره باآمریکا گوش می دادند و عمل می کردندبسیاری از اتفاقات نمی افتاد.

,

 

,

وی افزود: دولت مردان نتیجه عمل نکردن به فرمایشات مقام معظم رهبری  را دیدند آمریکا از برجام خارج شده ونسبت به هیچکدام از تعهدات خود پایبند نماند.

,

 

,

 امام جمعه موقت یاسوج گفت: مسئولین حداقل از این به بعد نسبت به فرمایشات ایشان عمل کنند، نه فقط به صورت شفاهی فرموده های ایشان بیان کنند.

,

 

,

سید جواد خاضع بیان کرد: در خصوص جوان گرایی وسپردن کارها به جوانان نیز مقام معظم رهبری در منصوبات اخیر خود اعم از نماز جمعه تهران، سازمان تبلیغات و دانشگاه از جوانان استفاده کردند؛ که این خود نیز حاوی پیام برای همه دولت مردان است که در انتصابات خود به جوانان توجه کنند.

,

 

,

خاضع تصریح کرد: نیروهای انقلابی وظیفه دارند در فضای مجازی دستاوردهای انقلاب را به نمایش بگذارند و با القائات و تبلیغات دشمنان در این فضا مبارزه کنند.

,

 

,

وی ادامه داد: امروز تمرکز دشمنان ایران اسلامی بر روی فضای مجازی است، و هدف آن ها ناکارامد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است، جوانان نیز باید در این فضا حضور فعال وانقلابی داشته باشند تا به فرمایش مقام معظم رهبری تودهنی محکمی به دشمن بزنیم.

,

 

,

امام جمعه موقت یاسوج گفت: فضای مجازی از ابزار دشمنان برای مبارزه با جمهوری اسلامی است؛ اما همانطور که ما با دستانی خالی در جنگ هشت ساله در مقابل دشمن به پیروزی رسیدیم؛غنائم جنگی را از دشمن می گرفتیم و علیه دشمن به کار می بردیم امروزهم می توانیم با ظرفیت هایی که فضای مجازی دارد برای تبلیغ دین اسلام و جمهوری اسلامی و بیان خدمات و دستاورد های ارزشمند جمهوری اسلامی استفاده کنیم و ازاین ابزار علیه خود دشمن استفاده کنیم.

,

 

,

 سید جوادخاضع اظهار کرد : امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در رابطه با اشرافیگری همیشه هشدار داده اند، اشرافی گری در تضاد با آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ مسئولین باید از روحیه اشرافی گری پرهیز کنند و با ساده زیستی درکنار مردم باشند، مسئولین در ابتدا باید با اشرافیگری مقابله کنند نه اینکه خود آن را نقض کنند.

,

 

,

 خاضع تصریح کرد: قرار بود دولت در اردیبهشت 97 یک فرصت دو هفته ای برای حفظ منافع ایران به اروپا دهد که اکنون 8 ماه از آن گذشته و آمریکا دراین خصوص از برجام خارج شد، و نه تنها هیچ گونه تعهدی نسبت به منافع ایران قبول نکرد؛ بلکه تحریم جدیدی را نیز در هفته گذشته بر علیه ایران اعمال کرد.

,

 

,

وی افزود: آمریکا درحوزه موشکی ایران نیز  اقدامات گستاخانه ای انجام داده است که بحث موشکی هیچ ربطی به برجام ندارد، دولت مردان نباید به اقدامات آمریکا حسن ظن داشته باشند و نسبت به اعمال آن ها چشم پوشی کنند.

,

 

,

امام جمعه موقت یاسوج گفت: اروپا با رفتارهای موذیانه خود بدنبال وقت کشی است؛ به فرموده مقام معظم رهبری ما باید اقتصاد خود را از درون مقاوم سازی کنیم تا مشکلاتی از بیرون برای معیشت مردم به وجود نیاید و تنها گزینه برای جواب گویی به گستاخی های اروپا و تأمین عزت مردم ایران و بهترین راه، خروج از برجام است.

,

 

,

سیدجوادخاضع بیان کرد: حتی تمامی موافقان برجام امروز پی برده اند که هیچ خاصیت و فایده ای برای ایران نداشته است و تنها پیامی که برجام برای دولتمردان و بخشی از مردم که هنوز نسبت به ماهیت واقعی آمریکا اطلاعات کافی نداشتند، مشخص شد که آمریکا بد عهد است و قابل اعتماد نیست.

,

 

,

خاضع اظهارکرد: در رابطه با آمریکا رابطه برد-برد هیچ گونه معنایی ندارد، اگر مسئولین متوجه اشتباه خود نسبت به برجام باشند و نسبت به آن درس بگیرندکه آمریکا قابل اعتماد نبوده، نیست و نخواهد بود؛ اگر این را مسئولین به عنوان تنها دستاورد برجام به صورت عملی به آن رسیده باشند بسیار مهم است و دستاورد مهمی است که دیگر از آمریکا قطع امید کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه