اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

بازرسی از بازار زنجان تا پایان سال با قوت بیشتری انجام می‌شود

بازرسی از بازار زنجان تا پایان سال با قوت بیشتری انجام می‌شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به افزایش نظارت بر بازار استان زنجان گفت: بازرسی از بازار تا پایان سال با قوت بیشتری انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ناصر فغفوری در جمع خبرنگاران با تاکید بر افزایش نظارت بر بازار زنجان اظهار کرد: مردم باید در رفاه و آرامش باشند و سازمان صنعت و معدن با متخلفین برخورد جدی می‌کند..

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن در برخورد با متخلفین و نظارت از بازار بسیار خوب است ولی باید این نظارت‌ها بیشتر شود.

,

وی به افزایش نظارت و بازرسی بر بازار استان زنجان ابراز کرد: در حوزه گوشت قرمز بر اساس بررسی‌های انجام‌ شده بخش عمده‌ای از دام سنگین استان از استان قزوین تأمین می‌شود.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان انجام‌ شده و در این راستا توسط بازرسی‌ها 2 هزار پرونده تشکیل‌ شده است.

,

فغفوری تأکید کرد: بازرسی از بازار تا پایان سال با قوت بیشتری انجام می‌شود تا امنیت و آرامش بازار حفظ شود و سامانه ۱۲۴ به‌صورت شبانه‌روزی برای دریافت شکایت‌های مردمی فعال است و مردم تخلفات واحدهای صنفی را به این سامانه گزارش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه