اخبار داغ

مدیر عامل یک باشگاه لیگ برتری در گفتگو با دانا:

دلار گران است دنبال بازیکن ارزان هستیم/ بازیکنان آفریقایی قیمت کمتری دارند/ بعضی بازیکنان مثل دوره گردها از این تیم به آن تیم می روند

دلار گران است دنبال بازیکن ارزان هستیم/ بازیکنان آفریقایی قیمت کمتری دارند/ بعضی بازیکنان مثل دوره گردها از این تیم به آن تیم می روند
مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی گفت: قراردادها از چند سال پیش سه ساله شده یعنی بیش از یک سال تنظیم می شود پس خود به خود دیگر بازیکن آزاد در نیم فصل پیدا نمی شود.
[

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در ارتباط با نقل و انتقالات زمستانی اظهار داشت: قراردادها از چند سال پیش سه ساله شده یعنی بیش از یک سال تنظیم می شود پس خود به خود دیگر بازیکن آزاد در نیم فصل پیدا نمی شود. برخی بازیکنان تنوع طلبی می کنند و مثل افراد دوره گرد مدام از این تیم به آن تیم می‌روند که این خیلی بد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی ادامه داد: یکی از دلایل سقوط زودهنگام برخی تیم‌ها مانند سیاه جامگان به دسته پایین‌تر همین مدت زمانی است که برای انعقاد قرارداد بازیکنان لحاظ می‌شود که معمولاً یک ساله بسته است. این بازیکنان به خاطر نوع قراردادهایشان هر سال در تیم جدید به میدان می‌روند و نمی‌توانند آنطور که باید عملکرد خوبی داشته باشند. شما ببینید مثلا فیفا پنجره نقل و انتقالات بارسلونا را بست اما هیچ اتفاقی برای این تیم نیفتاد ولی در ایران اگر پنجره یک تیم را ببندند، نابود می شود.

,

نصیرزاده در ادامه در خصوص قراردادهای کوتاه مدت بازیکنان خاطر نشان کرد: بدتر از آن، بازیکنانی هستند که یک نیم فصل قرار داد می بندند و نیم فصل دوم به تیم دیگری می‌روند. به دلیل گرانی دلار و اینکه تقریبا سه برابر سابق شده است موجب شده تیم ها بیشتر به دنبال بازیکن ارزان قیمت بروند که بیشتر آفریقایی هستند. مشکل دیگر فوتبال ما این است که دست باشگاه ها در ایران را بسته اند.

,

مدیر عامل باشگاه ماشین سازی پیرامون محدودیت های باشگاه ها در نقل و انتقالات تصریح کرد: بر اساس قانون هر تیمی در ایران می تواند 18 بازیکن بگیرد که خلاف قانون دیگر فوتبال ایران یعنی توسعه است. ما بازدیدی از ایتالیا داشتیم  و دیدیم در اروپا چنین قانونی وجود ندارد، قانون 18 بازیکن دست باشگاه ها را بسته و نمی گذارد بازیکنان از لیگ های پایین تر به لیگ های بالاتر بروند و در عمل جلوی پیشرفت بازیکنان و توسعه فوتبال را می گیرد.

,

وی در مورد لیست خرید ماشین سازی در نقل و انتقالات زمستانی افزود: ما در ماشین سازی فقط به دنبال مهاجم هستیم.

,

نصیرزاده در پایان درباره نام بازیکنان مورد نظر این باشگاه گفت: با دو بازیکن خارجی صحبت کردیم یکی ادینهو که سابقه بازی در ایران در تراکتور و مس کرمان را دارد و به لیگ برزیل بازگشته بود اما دوباره بازیکن آزاد شده است. دومین بازیکن هم اسماعیل کونه از مالی است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه