اخبار داغ

معاون اجتماعی بهزیستی مازندران اعلام کرد؛

فعالیت ۱۸ مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست در مازندران

فعالیت ۱۸ مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست در مازندران
معاون اجتماعی بهزیستی استان مازندران از فعالیت ۱۸ مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست در مازندران خبر داد و گفت: راه‌اندازی خانه جوان از دغدغه های مهم بهزیستی مازندران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، وحید حسین زاده در گفت و گو ما با اشاره به فعالیت 18 مرکز شبانه‌روزی خصوصی نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در مازندران گفت: کودکان تا سه سال، سه تا شش سال، شش تا 12 سال و 12 تا 18 سال تحت پوشش این مراکز هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,


وی با بیان اینکه این مراکز شبه خانواده است، اظهار داشت: 180 نفر در این 18 مرکز شبه خانواده در مازندران حضور دارند.

,
,


این مسئول با اشاره به اینکه 370 کودک در مازندران نزد فامیلان درجه یک خود هستند و هزینه آنها به خانواده‌های آنها داده می‌شود، افزود: در سطح استان مازندران سه مرکز بزرگ مجتمع رفاهی و آموزشی فعالیت می‌کنند که فعالیت کشوری دارند و کودکان از هرنقطه‌ای از کشور از امکانات این اردوگاه‌ها بهره می‌برند.

,
,


حسین زاده با بیان اینکه نخستین مرکز خصوصی رفاهی فرهنگی کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست آمل امروز به افتتاح رسید، تاکید کرد: خانه عرفان توسط یک خیر ساخته و افتتاح شد.

,
,


معاون اجتماعی بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه سیاست بهزیستی بر نگهداری کودکان مابین خانواده است، افزود: راه اندازی خانه جوان از دغدغه‌های مهم بهزیستی مازندران است.

,
,


وی با بیان اینکه کودکان تا 18 سال تحت پوشش بهزیستی هستند و پس از آن مستقل می‌شوند، خاطرنشان کرد: با احداث خانه جوان نوجوانان و جوانان تا 22 سالگی در این مراکز حضور خواهند داشت تا به استقلال فکری و اجتماعی برسند.

,
,


حسین‌زاده در پایان با اشاره به اینکه به دنبال موسسه‌ای هستیم که در سطح استان به دنبال پیگیری خانه جوان باشد، ادامه داد: در دهه فجر نخستین مرکز خانه جوان در مازندران راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه