اخبار داغ

تبلور امید و خودباوری در جوان ۲۴ ساله کهکیلویه و بویراحمدی /جمله "معلولیت محدودیت نیست" را همه حفظ هستند حمایت مهم است+تصاویر

تبلور امید و خودباوری در جوان ۲۴ ساله کهکیلویه و بویراحمدی  /جمله "معلولیت محدودیت نیست" را همه حفظ هستند حمایت مهم است+تصاویر
جهانبخش دست ندارد اما نکته بسیار مهم اینجاست که در شهرش برای جوانان کلاس های انگیزشی برگزار می کند این یعنی جهانبخش آنقدر در زندگی اش انگیزه داشته و هدفمند کار کرده است که نه تنها هیچگاه ناامید نبوده است بلکه روز به روز با افراد و شخصیت های مهمی همراه بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، مسلم جهانبخش جوان 24 ساله دهدشتی است که با طراحی های خود مردم ایران را شگفت زده کرده است این جوان کهگیلویه و بویراحمدی که با وجود داشتن شرایط خاص اما همواره یکی از جوانان موفق استان بوده است به خوبی نشان داده است که خواستن توانستن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ایل بانو,

 

,

فعالیت های جهانبخش از دوران کودکی تا کنون  خیلی ها را حیرت زده کرده است، این جوان 24 ساله فعل خواستن را به معنای واقعی کلمه در عمل نشان  داده است و با فعالیت های خود همواره سعی کرده است که انگیزه را در میان سایر جوانان ایجاد کند و به جوانان کمک کند که  هدف دار زندگی کنند و برای رسیدن به هدفشان باید تلاش کنند.

,

 

,

ما از شرایط خاص این جوان صحبت نمی کنیم چرا که به قول خودش این ها دیگر قدیمی شده است و این شرایط جلوی من کم آورده است، بنابراین  دلیلی ندارد بخواهم آن را بزرگ نشان دهم این جوان  کهگیلویه و بویراحمدی وقتی متولد شد یک تفاوت اساسی با دوستانش داشت.

,

 

,
, ,
 
,

 مسلم می دید که دوستانش دو دست دارند اما خودش این ها را ندارد می دید که دوستانش با دو پا راه می روند اما یک پای مسلم معلول بود و این یعنی باید برای آینده روشن بیشتر از کسانی که دو دست و دو پا دارند تلاش کند و این کار را کرد و اکنون یک  جوان موفق است.

,

 

,

جهانبخش دست ندارد اما نکته بسیار مهم اینجاست که در شهرش برای جوانان  کلاس های انگیزشی برگزار می کند این یعنی جهانبخش آنقدر در زندگی اش انگیزه  داشته  و هدفمند کار کرده  است که نه تنها هیچگاه ناامید نبوده است بلکه روز به روز با افراد و شخصیت های مهمی همراه بوده است.

,

 

,
, ,

نه تنها این جوان 24 ساله بلکه سایر جوانان موفق استان می توانند الگویی برای همه کسانی باشد که در سن کم و جوانی  دچار آسیب های مختلف از جمله اعتیاد شده اند بنابراین افتخار به گذشته و امید به اینده باید سر لوحه همه جوانان این سرزمین قرار بگیرد.

,

 

,

جهانبخش در گفت و گو با خبرنگار ایل بانو گفت: جوانان باید بیاموزند هدفی که دارند را دنبال کنند به همین خاطر در سال های اخیر کلاس های مختلفی از جمله کلاس های انگیزشی، آینده نگری و هدف گزاری برگزار می کنم که بتوانم در رسیدن جوانان به هدفشان کمک کنم.

, ایل بانو,

 

,
, ,

 

,

وی گفت: قرار است که  تا قبل از پایان سال سمینار انگیزشی  در شهر دهدشت برگزار کنم نیازی نیست که معلولیت من بزرگ شود و همه این جمله معلولیت محدودیت نیست را از حفظ هستند در اینجا حمایت مهم است.

,

 

,

این جوان 24 ساله از صداوسیمای استانی نیز گلایه مند بود و گفت: بارها از شبکه دنا خواستم در برنامه هایشان شرکت کنم تا اینکه در برنامه حالا خورشید دعوت شدم بعد سراغم آمدند که من نیز قبول نکردم جوانان استان به حمایت نیاز دارنداین حمایت باید از طرف مسئولان انجام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه