اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن:

بردسکن بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی دارد

بردسکن بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی دارد
رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن با بیان اینکه بردسکن 23 هیأت ورزشی فعال دارد و همه آنها دارای تقویم ورزشی هستند، گفت: مساحت فضاها و اماکن ورزشی شهرستان بردسکن بیش از 500 هزار مترمربع است که همه آنها در دوران بعد از انقلاب احداث شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دانشورثانی  در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، اظهار داشت: مساحت فضاها و اماکن ورزشی شهرستان بردسکن بیش از 500 هزار مترمربع است که 7 هزار مترمربع آن فضای سرپوشیده شامل ۶ سالن چند منظوره، یک گود سرپوشیده باستانی، یک استخرسرپوشیده و بقیه زمین های ورزشی روباز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه این فضاها در طول چهل سال بعد از انقلاب ایجاد شده است،خاطرنشان کرد: تعداد 22 زمین فوتبال خاکی و چمن به مساحت  507هزار مترمربع، اماکن ورزشی فوتبال در این شهرستان است که در حال حاضر با 30 تیم فوتبال در رده های مختلف ضمن برگزاری مسابقات محلی در سطح استان در دسته یک و لیگ استان حضور دارند .

,

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن با اشاره به 17 سالن ورزشی سرپوشیده در سطح شهرستان، تصریح کرد: بردسکن با دارا بودن 23 هیأت ورزشی فعال یکی از شهرستان های استان است که اکثر هیأت های ورزشی آن به صورت فعال و دارای تقویم ورزشی هستند.

,

وی در ادامه به دستاوردهای چهل ساله نظام در حوزه ورزش پرداخت و اذعان کرد: در آغازین روزهای انقلاب کل مجموعه ورزشی بردسکن در یک زمین خاکی و آن هم در مرکز شهرستان خلاصه می شد.

,

دانشور همچنین ادامه داد: امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی کلیه اماکن ورزشی این شهرستان در سنین مختلف و در قسمت بانوان و برادران فعال است و تنها شهرستانی هستیم که چندین تیم والیبال بانوان داریم که به فعالیت های ورزشی مشغول هستند.

,

وی ضمن اعلام اینکه با توجه به جمعیت شهرستان باید بالغ بر 5 هزار نفر ورزشکار بیمه شده داشته باشیم، عنوان کرد: تعداد ورزشکاران بیمه شده و سازمان دهی شهرستان بیش از 800 نفر هستند که می طلبد مدیران و سازمان ها و نیز دهیاران نسبت به معرفی ورزشکاران فاقد بیمه ورزشی اقدام کنند.

,

این مقام مسئول از بهره برداری آسفالت محوطه استادیوم شهید اسماعیلی بردسکن با صرف هزینه 250 میلیون تومان خبر داد و تشریح کرد: در این شهرستان در حوزه ورزش هیچ طرح نیمه تمامی نداریم.

,

وی به معرفی برنامه های ورزشی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه مبارک فجر پرداخت و اظهار کرد: در مجموع 100  مسابقه ورزشی در رشته های مختلف و سنین مختلف در بخش خواهران و برادران در این شهرستان برگزار می شود.

,

دانشور ثانی در پایان اجرای برنامه های فرهنگی، نمایشگا ههای فرهنگی و ورزشی دستاوردهای نظام، برگزاری کارگاه و نشستهای آموزشی معطوف به فلسفه وجودی انقلاب، تولید و پخش محصولات رسانه ای و چند رسانه ای، حضور سازمان یافته ورزشکاران در راهپیمایی، دیدار با شخصیت های مذهبی، علمی، فرهنگی و خانواده شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بردسکن نام برد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه