اخبار داغ

سردار غیب‌پرور:

اهمیت و لزوم ورود تهاجمی به فضای مجازی/ فضای مجازی می‌تواند یک فرصت فوق‌العاده برای کشور باشد

اهمیت و لزوم ورود تهاجمی به فضای مجازی/ فضای مجازی می‌تواند یک فرصت فوق‌العاده برای کشور باشد
جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری یعنی تودهنی‌زدن به دشمن لازم است به صورت تهاجمی در فضای مجازی حضور یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، بسیاری از افراد از فضای مجازی به عنوان دریایی یاد می‌کنند که در آن هم ماهی و هم کوسه پیدا می‌شود. فرصت‌ها و تهدیدها در فضای مجازی بسیار است و حتی می‌توان تهدید را در این فضا تبدیل به فرصت کرد. فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه فضای مجازی یک فرصت بسیار خوب برای انتقال فرهنگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، بسیاری از افراد از فضای مجازی به عنوان دریایی یاد می‌کنند که در آن هم ماهی و هم کوسه پیدا می‌شود. فرصت‌ها و تهدیدها در فضای مجازی بسیار است و حتی می‌توان تهدید را در این فضا تبدیل به فرصت کرد. فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه فضای مجازی یک فرصت بسیار خوب برای انتقال فرهنگ است.,

 

,

ورود برنامه‌ریزی شده تهاجمی در فضای مجازی لازم داریم

, ورود برنامه‌ریزی شده تهاجمی در فضای مجازی لازم داریم, ورود برنامه‌ریزی شده تهاجمی در فضای مجازی لازم داریم,

سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج گفت: فضای مجازی می‌تواند یک فرصت فوق‌العاده برای کشور باشد که شرط اولیه حضور به موقع و تهاجمی است.

, افتتاحیه ,

 

,

وی با‌بیان‌این‌که حرکت بسیج در عرصه فضای مجازی یک حرکت تهاجمی خواهد بود افزود: این راهبرد ما است و در این عرصه که یک عرصه جدی است نباید دچار تفرق باشیم. شبکه‌سازی و انسجام‌بخشی از اجزای لاینفک است.

,

 

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در مراسم اختتامیه این گردهمایی گفت: وظیفه جوانان بسیجی این است که ورود جانانه به این عرصه داشته باشند. ما ورود انفعالی شما جوانان را در این عرصه لازم نداریم و نیازمند یک ورود تدافعی هم نیستیم اما یک ورود برنامه‌ریزی شده تهاجمی لازم داریم تا لشکر دشمن را تارومار کنیم.

, اختتامیه ,

 

,

سردار غیب‌پرور با اشاره به این‌که بچه‌های ما در فضای مجازی باید سواد مجازی خود را افزایش دهند، تصریح کرد: زحمت‌های زیادی کشیده شده اما زمانی که شبکه فعال ایجاد شده، تازه نقطه آغاز ما است یعنی گام اول و دغدغه اصلی استمرار این حرکت شتابنده است. اگر نتوانیم این حرکت شتابان را به صورت مستمر ادامه دهیم این کار بی‌فایده است و لزوم آن گم‌نکردن بچه‌های خودی است. تاریکی و حجم زیاد آتش دشمن باعث این اتفاق می شد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: امروز مشکل ما نداشتن فرد کارآمد در عرصه فضای مجازی نیست بلکه مشکل این است که بچه‌های خوب ما نمی‌توانند همدیگر را پیدا کنند و هم‌افزایی ندارند. در خواست ما این است که شما وارد یک جبهه واحد تهاجمی شوید.

,

 

,

جوانان با هوشمندی، فضای مجازی را به ابزاری برای زدن تو دهنی به دشمنان تبدیل کنند

, جوانان با هوشمندی، فضای مجازی را به ابزاری برای زدن تو دهنی به دشمنان تبدیل کنند, جوانان با هوشمندی، فضای مجازی را به ابزاری برای زدن تو دهنی به دشمنان تبدیل کنند,

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی 19 دی‌ماه سال‌جاری در جمع مردم قم، حضور در صحنه‌های انقلاب را بهترین کمک مردم به کشور دانستند و افزودند: دشمن در تلاش است با شایعه‌سازی و تهمت‌پراکنی مردم را مضطرب کند و به جان یکدیگر بیندازد که البته نمی‌تواند، اما مردم باید با این شگردهای دشمن مقابله کنند.

, قم, قم,

 

,

ایشان خاطرنشان کردند: انقلاب و نظام با خواست و حمایت مردم شکل گرفته و استمرار یافته اما مستکبران با وقاحت تمام مردم را به مقابله با همین نظام فرا می‌خوانند که لازم است مردم در مقابل این تبلیغات ایستادگی و علیه آن حرکت کنند و جوانان با هوشمندی، فضای مجازی را به ابزاری برای زدن تو دهنی به دشمنان تبدیل کنند.

,

 

,

اهمیت فضای مجازی با توجه به تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری در این خصوص و همچنین فعالیت‌های دشمنان علیه اسلام، انقلاب، سیاست، اقتصاد و فرهنگ مردم بر همگان روشن است. به همین دلیل جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری یعنی تودهنی‌زدن به دشمن لازم است به صورت تهاجمی در فضای مجازی حضور یافت.

,

 

,

ارائه آموزش به خانواده‌ها به خصوص نوجوانان و جوانان جهت استفاده صحیح از فضای مجازی از ضروریات است.

,

 

,

نیاز است تمام اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان ورودی برنامه‌ریزی‌شده و تهاجمی به عرصه فضای مجازی داشته باشند و نسبت به انتشار محتوای مناسب در طراز انقلاب اسلامی و متناسب با فرهنگ مردم ایران اقدام کنند و دشمن را از این فضا خارج کنند تا بار دیگر مانند همیشه شاهد شکست دشمنان باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه