اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند:

فشار اقتصادی حربه دشمن برای تضعیف روحیه انقلابی است/ استفاده دشمنان از کشورهای مرتجع منطقه جهت شیعه‌هراسی

فشار اقتصادی حربه دشمن برای تضعیف روحیه انقلابی است/ استفاده دشمنان از کشورهای مرتجع منطقه جهت شیعه‌هراسی
امام جمعه موقت بیرجند گفت: مهمترین حربه دشمن برای اینکه روحیه انقلابی را تضعیف کند، فشار اقتصادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد مختاری امام جمعه موقت بیرجند پیرامون سخنان مقام معظم رهبری 19 دی‌ماه در جمع مردم قم با اشاره به تقویت روحیه انقلابی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: روحیه انقلابی یعنی پیوسته پیگیر آرمان‌های اسلام، انقلاب، استقلال، عزت، دین و دیانت خود بوده و در برابر ظالمان ایستادگی کنیم که گرفتار مسائل مادی و دنیوی نشویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

وی افزود: مهمترین حربه دشمن برای این‌که روحیه انقلابی را بگیرد، فشار اقتصادی است و با تلاش‌های فرهنگی و روانی که از جنبه‌های مختلف وارد می‌کند می‌خواهد ما را وادار کند که در برابر ظلم ظالمان و آرمان‌های اسلام و انقلاب بی‌تفاوت باشیم و بپذیریم یکی از عوامل و ایادی استکبار باشیم.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به راهکار مقابله با دشمن، بیان کرد: یکی از راهکارها، عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی است. اگر خود مردم روحیه اسلامی و انقلابی داشته باشند و درست انتخاب کنند با ظرفیت‌هایی که کشور دارد قطعا فشارهای تحریم به حداقل خواهد رسید و از فشارهای اقتصادی آسیب نخواهیم دید.

,

 

,

مختاری با اشاره به بحث شیعه‌هراسی، اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی از سوی دشمن، گفت: تلاش دشمن در این سال‌ها از جمله تشکیل داعش برای اسلام‌هراسی بود.

,

 

,

وی ادامه داد: دشمنان برای این‌که شیعه‌هراسی را مطرح کنند از طریق کشورهای مرتجع منطقه وارد شده و بحث شیعه و سنی را در جهت تشکیل گروه‌های افراطی و تفرقه‌افکنی شعار خود قرار می‌دهند تا با تفرقه و استفاده از گروه‌های افراطی جلوی گسترش اسلام و حقیقیت را بگیرند.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: باید مواظب بود که دچار تفرقه نشویم و گروه‌های افراطی دشمن را تحریک نکنند که بین مسلمانان تفرقه ایجاد شود.

,

 

,

مختاری تصریح کرد: هدف دشمن از این اقدامات سلطه است. دشمن می‌خواهد همه کشورها را تحت سلطه خود بگیرد. کشور ایران با انقلاب اسلامی از زیر سلطه آمریکا بیرون آمد اما دشمن می‌خواهد شرایط را به دوران قبل از انقلاب برگرداند که نه‌تنها از خود استقلالی نداشته باشد بلکه برای دیگران نیز الگو نبوده و زیر بار ظلم آمریکا باشد.

,

 

,

وی با بیان این‌که کشور ایران از نظر فرهنگی و اقتصادی بسیار قوی و غنی است، تأکید کرد: اگر دولت و ملت فرهنگ خود را به درستی تقویت کنیم و از منابع اقتصادی، انسانی و ظرفیت‌های داخلی خود بهترین نحو استفاده کرده و امیدی به دشمن نداشته باشیم می‌توانیم از عهده مقابله با دشمن بر‌آییم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه