اخبار داغ

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی:

بهره برداری از ۱۸ طرح محرومیت زدایی در گیفان/ توزیع تغذیه رایگان دو روز در هفته برای ۷۵۰۰ دانش آموز

بهره برداری از ۱۸ طرح محرومیت زدایی در گیفان/ توزیع تغذیه رایگان دو روز در هفته برای ۷۵۰۰ دانش آموز
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی گفت: 18 طرح محرومیت‌زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت جوادالائمه( ع) استان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان در مناطق مرزی خراسان شمالی با حضور سردار مرتضوی به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمدرضا شجاع، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک گفت:  18 پروژه در زمینه های زیر ساخت و عمران، اشتغال، تغذیه رایگان، خانه عالم، مخزن آب، بند، مدیریت منابع آبی، شاداب سازی مدارس، مرمت و بازسازی مدارس و اتاقک دیجیتال در دهستان گیفان به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: این برنامه با حضور سردار سید حسین مرتضوی، فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه( ع) استان، نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، فرمانده ناحیه بسیج بجنورد، بخشدار حصار گرمخان برگزار شد.

,

سرهنگ شجاع اشتغال را در زمینه های دام سبک، اصلاح نژاد، چند قلو زایی، بهداشت دام، خوراک دام اعلام کرد و گفت: ساخت خانه عالم در روستاهای ایوب و قلعه جق بزرگ، ساخت مخزن ذخیره سازی آب شرب در روستای شهدای ناوه، ساخت ۵ اتاقک دیجیتال در سطح استان از جمله این طرح ها بوده است.

,

وی اضافه کرد: همچنین آیین آغاز توزیع رایگان شیر و کیک در بین کلیه دانش آموزان مقطع ابتدایی روستاهای چهار دهستان هدف قرارگاه ( گیفان، شیرین سو، راستقان و حصارچه) و سه دهستان هدف آستان قدس رضوی ( قوشخانه بالا و پایین و جیرستان) بصورت نمادین در دبستان خورشید روستای پیربز برگزار شد.

,

سرهنگ شجاع تعداد دانش اموزان جامعه هدف را هفت و هزار و 500 نفر اعلام کرد و ادامه داد: براساس این طرح کلیه دانش آموزان مقطع ابتدایی جامعه هدف در هفته دو وعده از تغذیه رایگان بهره مند خواهند شد.

,

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه شعار ما "با مردم، برای مردم، توسط مردم" است، با همکاری مردم ، برخی دستگاه ها و قرارگاه عمران و آبادانی مبلغ دو میلیارد و 118 میلیون تومان در این بخش هزینه شد.

,

سرهنگ شجاع هم چنین شرکت آب و فاضلاب، آبفای روستای، راه روستایی، جهاد کشاورزی، سازمان تبلیغات اسلامی، بخشداری، شوراها، دهیاری، کمیته امداد و آموزش و پرورش را از جمله دستگاه های همکار در افتتاح این پروژه ها خواند و گفت: ما این آمادگی را داریم که در هر عرصه ای که دستگاه ها به ما واگذار کنند ورود پیدا کنیم و کار را انجام دهیم.

,

وی خاطر نشان کرد: ماموریت ما اقدام و عمل، رویکرد جهادی و انقلابی و کار عملگرایی است، در موضوع پروژه ها درهر زمان که نیاز مردم  و مشارکت مردم باشد این آمادگی وجود دارد تا با یک روحیه جهادی و عمل انقلابی حضور داشته باشیم.

,

سرهنگ شجاع با بیان اینکه دهستان گیفان در گروه دهستان هایی با ضریب محرومیت هشت قرار دارد، گفت: در حال حاضر در 90 روستا از سراسر استان در سه شهرستان بجنورد، مانه و سملقان و رازو جرگلان در حال ارائه خدمات به مردم هستیم.

,

 رحمانی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه