اخبار داغ

قهرمان کشتی فرنگی ایران:

با صلاح‌دید محمد بنا در مسابقات جام تختی کشتی نمی‌گیرم/ آمادگی‌ام را برای کسب نخستین طلای جهانی حفظ می‌کنم

با صلاح‌دید محمد بنا در مسابقات جام تختی کشتی نمی‌گیرم/ آمادگی‌ام را برای کسب نخستین طلای جهانی حفظ می‌کنم
حسین نوری با اشاره به عدم وجود نامش در بین دعوت شدگان به تیم ملی گفت: با صلاح‌دید محمد بنا در مسابقات جام تختی کشتی نمی‌گیرم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مسابقات کشتی فرنگی جام تختی اظهار کرد: با صلاح دید محمد بنا سرمربی تیم ملی در این مسابقات کشتی نمی‌گیرم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه به غیر از بنده کشتی‌گیرانی همچون علیاری و عبدولی در مسابقات جام تختی به روی تشک نمی‌رویم، ابراز کرد: علاوه بر ما سه نفر کشتی‌گیران حاضر در تورنمنت ترکیه نیز در جام تختی حضور ندارند.

,

قهرمان کشتی فرنگی ایران بیان کرد: بعد از مسابقات جام تختی دو تورنمنت مجارستان و ترکیه را پیش رو داریم و بعد از آن خود را مهیای مسابقات قهرمانی آسیا در اردیبهشت ماه خواهیم کرد.

,

وی با اشاره به اینکه فعلا مشخص نیست در کدام یک از این مسابقات حضور داشته باشم، گفت: باید منتظر ماند و دید که کادر فنی و در راس آن محمد بنا چه تصمیمی در این خصوص خواهند گرفت اما بنده آمادگی‌ام را برای تکرار قهرمانی آسیا و کسب نخستین طلای جهانی حفظ می‌کنم.

,

نوری با بیان اینکه ارتباط خوبی با سرمربی تیم ملی دارم، عنوان کرد: نظر کادر فنی برای بنده مهم است و در مسابقات جام تختی نیز صلاح دیدند تا بنده حضور نداشته باشم.

,

به گزارش موج رسا؛ رقابت های بین المللی کشتی جام تختی روزهای 4 و 5 بهمن ماه در اندیمشک برگزار می‌شود.

,

در وزن 87 کیلوگرم یعنی وزنی که حسین نوری در آن کشتی می‌گیرند اسامی فرنگی‌کارانی همچون رامین طاهری(خوزستان)، میلاد خسروی (اصفهان)، علی خلیل زاده (مازندران)، سامان عزیزی (کردستان)، مهدی فلاح (تهران) و بهروز هدایت(کرمانشاه) دیده می‌شود.

,

این فرنگی کار نام آشنای زنجانی مدال طلای قهرمانی آسیا و مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه