اخبار داغ

در خراسان شمالی؛

۴۶ هزار زن سرپرست خانوار مددجو کمیته امداد هستند

۴۶ هزار زن سرپرست خانوار مددجو کمیته امداد هستند
معاون حمایت و سلامت اداره کل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه ۴۳ هزار و ۳۶۰ خانوار شامل ۷۰ هزار و ۴۲۰ نفر تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: از این جمعیت ۲۳ هزار و ۵۴۳ نفر را مردان و ۴۶ هزار و ۴۷۷ نفر را زنان تشکیل می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حمید خوجانی، معاون حمایت و سلامت اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)  خراسان شمالی گفت: خانوارها به دلایلی ازجمله فوت سرپرست خانواده، ازکارافتادگی سرپرست خانواده، بیماری، متارکه، زندانی شدن سرپرست خانواده تحت حمایت این نهاد قرارگرفته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه ۱۹ هزار و ۲۰۰ خانوار به علت فوت سرپرست تحت حمایت هستند، خاطرنشان کرد: همچنین ۱۴ هزار و ۳۸۲ خانوار نیز به دلیل ازکارافتادگی سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد هستند.

,

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون طی چهار مرحله، سهمیه جمعیت مددجوی خراسان شمالی افزایش داشته است، گفت: طبق سهمیه جدید ۱۳ هزار و ۲۰۰ خانوار جدید به سهمیه فعلی این نهاد اضافه شد که در حال حاضر مجموع جمعیت مددجوی تحت حمایت این نهاد به ۴۳ هزار و ۳۶۰ خانوار رسیده است.

,

خوجانی افزود: خانوارهای بسیار نیازمند، کارگران فصلی و خانوارهایی که سرپرست خانواده و یا فرزندان این خانواده بیکار هستند، مشمول این سهمیه جدید شده‌اند.

,

وی هم چنین گفت: پرداخت مستمری به این خانوارها در دو قالب مستمری ماهیانه مرحله اول و مستمری ماهیانه مرحله دوم واریز می‌شود.

,

خوجانی خاطرنشان کرد: مستمری ماهیانه مرحله دوم از محل منابع هدفمندسازی یارانه از ۱۰۸ هزار و ۵۰۰ تومان به ۴۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان است و مستمری ماهیانه مرحله اول نیز از محل منابع داخلی کمیته امداد از ۵۳ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان بسته به تعداد خانوارها واریز می‌شود.

,

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خراسان شمالی در انتها گفت: در حال حاضر هیچ خانواری شامل فوت سرپرست، ازکارافتادگی سرپرست خانواده، بیماری، متارکه، زندانی شدن سرپرست خانواده پشت نوبت این نهاد نیستند.

انتهای پیام/ 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه