اخبار داغ

رئیس مرکز فنی و حرفه ای رشتخوار:

فنی و حرفه ای مناسبت ترین راه برای ایجاد اشتغال در جامعه است

فنی و حرفه ای مناسبت ترین راه برای ایجاد اشتغال در جامعه است
رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان رشتخوار گفت: آموزش‌های فنی و حرفه ‌ای بعنوان مناسبت ترین راه برای کسب مهارت و ایجاد شغل مناسب در جامعه کنونی می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سعید پایدار، رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان رشتخوار صبح امروز در حاشیه بازدید از کارگاه آموزشی گوهر تراشی بخش جنگل در دیدار با امام جمعه این شهر اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه ‌ای بعنوان مناسبت ترین راه برای کسب مهارت و ایجاد شغل مناسب در جامعه کنونی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

پایدار همچنین لزوم ایجاد آموزش در این بخش را یکی از مهمترین اقدامات مرکز فنی و حرفه ای یاد کرد، و افزود: فنی و حرفه ای همواره در تلاش برای جذب شناسایی و آموزش افراد علاقمند در سایر رشته ها برای آموزش و ایجاد کسب و کار می‌باشد.

,

 

,

در ادامه حجت السلام احمد توکلی امام جمعه بخش جنگل رشتخوار نیز ضمن تقدیر از عملکرد مرکز فنی و حرفه ای با اشاره به استعداد و توانمندی این بخش خواستار تلاش هرچه بیشتر در ارائه خدمات آموزشی به شهروندان، بخصوص مهارت جویان جوان شد.

,

 

,

در پایان نیز با حضور مسئولین از کارگاه آموزشی گوهر تراشی (تراش سنگ های قیمتی) بازدید بعمل آمد.
 

,
,

پایدار با ابراز رضایتمندی از دوره برگزار شده، در این بخش گفت: گوهر تراشی به عنوان کسب و کاری ساده اما پر درآمد می باشد و میتوان با گذراندن یک دوره ی آموزشی دوماهه با انواع تراش سنگ آشنا شد و مهارت های لازم در این حرفه را جهت ورود به بازار کسب کرد.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه