اخبار داغ

فرمانده انتظامی کرج خبر داد؛

سارق ۱۰۰ فقره باتری خودرو در کرج به دام افتاد/ مالباختگان شناسایی شدند

سارق ۱۰۰ فقره باتری خودرو در کرج به دام افتاد/ مالباختگان شناسایی شدند
فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو که اقدام به 100 فقره سرقت باطری خودرو در مناطق مختلف شهر کرده بود، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سرهنگ حسنعلی فیروزخواه امروز دوشنبه گفت: مأموران کلانتری 16 حصارک کرج، حین انجام ماموریت به یک دستگاه پژو 405 که در یکی از محله‌های حصارک ، پارک شده بود مشکوک شدند.

سرهنگ فیروزخواه ادامه داد: مأموران جهت بررسی موضوع به سمت خودرو رفته و راننده را در حالی که مشغول جاسازی باطری‌ها در صندوق عقب خودرو بود، غافلگیر کردند.

وی گفت: با توجه به پاسخ‌های ضد و نقیض راننده به سوالات مأموران، خودرو مورد بازرسی قرار گرفته و از صندوق عقب آن 10 عدد باطری مسروقه کشف و راننده جهت تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم که سابقه سرقت دارد در بازجویی‌ها به 100 فقره سرقت باطری خودرو در مناطق مختلف کرج، اعتراف کرد و اذعان داشت که باطری‌ های سرقتی را به یک مالخر به مبلغ پایین‌ تر از قیمت واقعی آن فروخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه تمامی صحنه‌های سرقت بازسازی و مال باختگان نیز شناسایی شدند، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری خریدار اموال مسروقه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه