اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

وام‌گیری جنبش جلیقه زردها از انقلاب اسلامی/مجاز نیستیم راه نفوذ آمریکا به کشور را بازکنیم

وام‌گیری جنبش جلیقه زردها از انقلاب اسلامی/مجاز نیستیم راه نفوذ آمریکا به کشور را بازکنیم
دری نجف آبادی اشاره ای هم به وام گیری جنبش جلیقه زرد ها از انقلاب اسلامی کرد و افزود: فرهنگ مبارزه با استکبار و نفاق باید در دنیا قیام کند و در مقابل تفکر سرمایه داری زالو صفتانه بایستد تا جلوی اهداف پلید و شیطانی آنها را بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله غلامعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی روز دوشنبه در دیدار با فعالان فرهنگی اجتماعی و رسانه های انقلابی  اراک ضمن تاکید بر انسجام نیروهای انقلابی در راستای تحول آفرینی؛ گفت: نیروهای انقلابی باید در حوزه های مختلف صحنه گردان باشند و با حضور قدرتمند خود عرصه را بر دجال های زمانه تنگ کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

دری نجف آبادی ضمن یادآوری ایستادگی جوانان غیرتمند در برابر منافقین و صدام عنوان کرد: اگر این جوانان انقلابی و غیرتمند مقابل این جنایتکاران نمی ایستادند وضعیت نامعلومی داشتیم و در عصر حاضر نیز جوانان انقلابی باید به همان شکل جلوی آمریکایی ها غیرتمندانه بایستند.

,

وی قیام برای خدا را یکی از موعظه های الهی دانست و ضمن اشاره به اینکه قیام مردم ما برای خدا بود تصریح کرد: نیروهای انقلابی باید دست نامحرمان را از دامان انقلاب قطع کنند و اجازه ندهند کسانی که برای جاه و مقام و قدرت در تلاشند فرصت بیابند.

,

تحقق عدالت اجتماعی و تمدن اسلامی هدف امروز کشور

, تحقق عدالت اجتماعی و تمدن اسلامی هدف امروز کشور, تحقق عدالت اجتماعی و تمدن اسلامی هدف امروز کشور,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن بیان اینکه کسی که به دنبال قدرت و مقام باشد جامانده و عقب مانده است اظهار کرد: امروز هدف، ایمان و اراده مان اعتلای اسلام، ایران، آرمان های شهدا و تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی و تمدن اسلامی است.

,

وی موضوع عدالت اجتماعی را کلیدی دانست و ادامه داد: در این حوزه عملکرد خوبی نداشتیم و می توانستیم بهتر عمل کنیم که نمونه این ضعف همین واگذاری هاست که به تازگی صدای عده ای بلند شده است.

,

دری نجف آبادی بیان کرد: باید بستر سازی لازم برای تحقق تمدن الهی پیش رو و آینده نگر صورت گیرد تا در این تمدن دست ردی بر سینه جنایتکاران جهان زده شود.

,

آرمان ها محدود به جمهوری اسلامی نیست

, آرمان ها محدود به جمهوری اسلامی نیست, آرمان ها محدود به جمهوری اسلامی نیست,

وی با بیان اینکه آرمان های ما محدود به جمهوری اسلامی نیست و آرمان های انسانی و اسلامی را در بر میگیرد  تشریح کرد: بر اساس این آرمان ها قدس شریف باید آزاد شود و باید به سمت وحدت و عزت و اقتدار دنیای اسلامی پیش رویم.

,

مجاز نیستیم راه نفوذ آمریکا به کشور را باز کنیم

, مجاز نیستیم راه نفوذ آمریکا به کشور را باز کنیم, مجاز نیستیم راه نفوذ آمریکا به کشور را باز کنیم,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن اشاره به اینکه تحت هیچ عنوانی مجاز نیستیم که راه نفوذ آمریکا به کشور را باز کنیم تاکید کرد: آمریکایی ها و همچنین اروپایی ها قابل اعتماد نیستند زیرا همین اروپایی ها از جنایت کاران کافر حمایت می کنند و به آنها پناه می دهند و به بهانه همان ها کشور ما را تحت فشار قرار می دهند.

,

وی وجود جوانان با عزم و اراده و با ایمان را از نشانه های ملت ایران برشمرد و تصریح کرد: امروز در کشور های دارای تفکر انقلابی جوانان شهادت را می پذیرند ولی زیر بار ذلت نمی روند که این نتیجه حیات جدیدی است که انقلاب در کالبد ملت ما و دیگر ملت ها دمیده است.

,

دری نجف آبادی اشاره ای هم به وام گیری جنبش جلیقه زرد ها از انقلاب اسلامی کرد و افزود: فرهنگ مبارزه با استکبار و نفاق باید در دنیا قیام کند و در مقابل تفکر سرمایه داری زالو صفتانه بایستد تا جلوی اهداف پلید و شیطانی آنها را بگیرد.

,

وی ادامه داد: انقلاب در مقابل این جریان راه را برای عظمت اسلام بازکرده و تحول عظیمی به وجود آورده است. ما هم باید این مسیر را دنبال کنیم و با تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی و تمدن سازی، افق های جدیدی را در حوزه های مختلف برای ملت ها باز کنیم.

,

ارزش ها و آرمان های انقلابی باید حفظ شود

, ارزش ها و آرمان های انقلابی باید حفظ شود, ارزش ها و آرمان های انقلابی باید حفظ شود,

امام جمعه اراک ضمن تاکید بر این که رسانه های انقلابی باید هم در بیان کارنامه انقلاب و هم در افشای دشمنان حرکت کنند عنوان کرد: ارزش ها و آرمان های انقلابی باید حفظ شود که جریان انقلابی در این مسیر جان، آبرو و همه چیز خود را فدا میکند.

,

وی نظام، امام، منابع انسانی و مردم سالاری دینی را رکن دانست و اظهار کرد: اینها باید با قدرت حفظ شود و همچنین در تربیت نیروی انسانی خدمت گذار و آگاهی بخشی به مردم باید تلاش لازم صورت گیرد.

,

دری نجف آبادی مقاومت، تیز هوشی، بصیرت و استقامت در راه اهداف را ابزار کار جریان انقلاب برشمرد  و تصریح کرد: باید در تمام حوزه ها جهاد مستمر برقرار باشد و بدانیم که در جنگ، اراده و عشق و انگیزه و ایمان بود که پیروز شد.

,

وی به چالش های پیش رو انقلاب پرداخت و ضمن بیان مشکلات فرهنگی به عنوان اولین چالش بیان کرد: چالش فرهنگی، جدی است که باید در این حوزه فکر و تدبیر کرد و رسانه ها و فعالان فرهنگی خیلی می توانند در این حوزه تاثیر گذار باشند.

,

استان مرکزی به تشکل های حکیمانه نیاز دارد

, استان مرکزی به تشکل های حکیمانه نیاز دارد, استان مرکزی به تشکل های حکیمانه نیاز دارد,

نماینده ولی فقیه در استان ضمن بیان اینکه استان مرکزی نیاز به تشکل های حکیمانه دارد عنوان کرد: چاره استان تشکیل تشکل هاست. جامعه روحانیت، رسانه های انقلابی و دیگر نهاد ها باید به شکلی یک پارچه و و با وحدت در کنار یکدیگر برای پیشرفت تلاش کنند و بر اساس مصالح کشور تصمیم بگیرند زیرا با پراکندگی به نتیجه نخواهیم رسید.

,

وی به مسئله چالش های اجتماعی پرداخت و تشریح کرد: مواد مخدر، مشروبات الکلی و دزدی و آسیب دیدن بنیاد خانواده مشکلاتی است که رو به رو هستیم که در این میان توجه به خانواده و بنیان های آن بسیار مهم است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

,

دری نجف آبادی مسائل اقتصادی را به عنوان دیگر چالش برشمرد و ادامه داد: برای مقابله با چالش های اجتماعی و اقتصادی باید در حوزه اشتغال تدابیر جدیدی صورت گیرد و با توجه به شرکت های دانش بنیان و غیر دانش بنیان و تشکیل سهامی های عام و شرکت های سرمایه گذاری تحولی در این عرصه ایجاد کرد.

,

وی ضمن بیان اینکه باید از ظرفیت ها استفاده و راهکار ها را پیدا کنیم تصریح کرد: راه حل، خرید کارخانه توسط دولت از اروپایی ها نیست. خودمان باید سازنده باشیم،  اگر مونتاژ کار بمانیم به جایی نخواهیم رسید خودمان باید طراح باشیم و تولید کنیم.

,

خود باوری و خدا باوری اساس سیاست است

, خود باوری و خدا باوری اساس سیاست است, خود باوری و خدا باوری اساس سیاست است,

نماینده ولی فقیه در استان به چالش سیاسی در سه بعد خارجی، داخلی و منطقه ای اشاره کرد و افزود: خود باوری، خدا باوری، اتکا به خدا و همت بلند اساس سیاست است.

,

وی بیان کرد: در رابطه با برجام و رکود تورمی به دولت توصیه هایی کردیم ولی توجه نشد. گفتیم که همه میوه ها را در سبد برجام نچینید و طوری نشود که برای رهایی از تورم، کشور دچار رکود شود. حتی اگر شرایط تورمی می شود نباید این تورم در مصرف هزینه شود و باید کمر رکود و نقدینگی را بشکند.

,

دری نجف آبادی ضمن تاکید بر ظرفیت های خوب استان خاطر نشان کرد: پیگیری هایی که در رابطه با شرکت های استان انجام شده است به قطر یک کتاب است و حتی در حال حاضر هم این پیگیری ها در مورد شرکت های مختلف ادامه دارد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه