اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

نگاهی به بازیکنان بزرگی که در فصل جدید ندرخشیدند/ ستاره‌های کم فروغ

نگاهی به بازیکنان بزرگی که در فصل جدید ندرخشیدند/ ستاره‌های کم فروغ
در فصل جاری لیگ های اروپایی شاهد افت ستاره هایی هستیم که انتظار درخشش آنها در تیم هایشان می رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در فصل جاری لیگ های اروپایی شاهد افت ستاره هایی هستیم که انتظار درخشش آنها در تیم هایشان می رفت. در این بین نگاهی به مربع ستاره هایی که باید می درخشیدند اما افول کردند و کم فروغ ظاهر شدند می اندازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هافبک پاری‌سن ژرمن
آدرین ربیو هافبک پاری‌سن ژرمن از زمانی که حاضر به تمدید قرارداد با تیم فرانسوی نشده با مشکلاتی روبرو شده است. پاری‌سن ژرمن او را از ترکیب تیم کنار گذاشته است، آن هم از ماه دسامبر. احتمالا او در پایان همین فصل از قرمز و آبی های پاریس جدا خواهد شد.

, هافبک پاری‌سن ژرمن,
,

ستاره کلمبیایی
خامس رودریگس ستاره کلمبیایی نتوانست در بایرن مونیخ انتظارات را برآورده کند. او ۱۸ ماه گذشته و با قراردادی قرضی از رئال به بایرن پیوست. ۸ بار در بوندسلیگا در این فصل بازی کرده است و شرایط برایش در تیم نیکو کواچ کمی پیچیده شده است.

, ستاره کلمبیایی,
,

یاغی مصدوم
سیمئونه تا ماه مارس مهاجم خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. آخرین بازی کاستا در بازی اتلتیکومادرید مقابل خیرونا در تاریخ ۲ دسامبر بود، زمانی که به تازگی یک مصدومیت را پشت سر گذاشته بود. وضعیت او باعث شده اتلتیکو به فکر جانشینی در ماه ژانویه برای او باشد.

, یاغی مصدوم,
,

ستاره اهل شیلی
الکسیس سانچس ستاره اهل شیلی در دوران مورینیو سردرگم بود و از ماه نوامبر هم برای منچستریونایتد به میدان نرفته است. آمار او فاصله زیادی با اوجش دارد. او در ۱۱ بازی در لیگ برتر تنها یک گل زده است که به خوبی گویای افت این بازیکن است.

, ستاره اهل شیلی,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه