اخبار داغ

آزمون در میان ۱۰ بازیکن برتر

آزمون در میان ۱۰ بازیکن برتر
نام سردار آزمون در میان بازیکنان برتر دور دوم مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا از نگاه کارشناسان سایت «فاکس اسپورتس آسیا» دیده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت «فاکس اسپورتس آسیا» در گزارشی، 10 بازیکن برتر دور دوم مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 را معرفی کرد که نام سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران در این لیست دیده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در بخشی از این گزارش آمده است: ایران با هفت گل زده و بدون گل خورده در دو بازی ابتدایی خود، شروعی طوفانی در رقابت‌ها داشت. با اینکه مهدی طارمی در بازی اول ایران مقابل یمن در ترکیب شاگردان کارلوس کی‌روش درخشید، اما سردار آزمون مقابل مدافعان سرسخت ویتنامی در بازی دوم، عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد.

,

 

,

آزمون در دقیقه 38 و در حالی که هنگام سانتر عالی سامان قدوس در تیر دوم قرار داشت، گل نخست ایران را به ثمر رساند. گل دوم او اما ناشی از توانایی فردی بود. آزمون بعد از اینکه بیرون از محوطه جریمه صاحب توپ شد، به راحتی از سد دو مدافع گذشت و توپ را وارد دروازه دانگ‌وان‌لام کرد.

,

سایر بازیکنان این لیست عبارتند از: چاناتیپ سونگکراسین از تایلند، خلفان مبارک از امارات، کریس ایکونومیدیس از استرالیا، وو لی از چین، کوئه‌انگوک‌های از ویتنام، بشار رسن از عراق، هاتن بحری از عربستان، موعز علی از قطر و الدور شاهمرادوف از ازبکستان.

,

تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه