اخبار داغ

جشنواره نمایشی «اتود» برگزار می‌شود

جشنواره نمایشی «اتود» برگزار می‌شود
رئیس انجمن هنرهای نمایشی همدان گفت: جشنواره «اتود» به منظور رشد و شکوفایی استعداد جوانان و ارتقای سطح علمی آنهاست که بعد از فارغ‌التحصیل شدن از تئاتر و بازیگری پیگیری برای کارشان داشته باشند در 25 بهمن برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیانوش بهروزپور در گفت‌وگو با نافع اظهار کرد: جشنواره «اتود» که نوعی هنرنمایی هنرمندان عرصه نمایش است، توسط انجمن هنرهای نمایشی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه این دومین جشنواره «اتود» است که برگزار می‌شود، افزود: نخستین دوره آن در سال 92 بود و امسال برای دومین بار به مناسبت 40 سالگی انقلاب در دو بخش هنرجویان و هنرمندان باتجربه برگزار خواهد شد.

,

رئیس انجمن هنرهای نمایشی همدان بیان کرد: جشنواره «اتود» به منظور رشد و شکوفایی استعداد جوانان و ارتقای سطح علمی آنهاست که بعد از فارغ‌التحصیل شدن از تئاتر و بازیگری پیگیری برای کارشان داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه قرار بود زمان این جشنواره دهه فجر باشد، بیان کرد: با توجه به مصادف شدن دهه فجر با ایام فاطمیه، بنابراین زمان جشنواره به 25 بهمن ماه موکول شد.

,

بهروزپور فرصت ثبت‌نام در این جشنواره را 5 بهمن‌ماه دانست و افزود: در پایان جشنواره در هر بخش به سه نفر برگزیده جوایزی اهدا می‌شود که در صورت تنگاتنگ بودن رقابت از پنج نفر تجلیل خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه اجرای نمایش در جشنواره به صورت تک نفره است، یادآور شد: در روز جشنواره 10 تا 20 موضوع در نظر گرفته می‌شود و هرکس موضوعی را برداشته و اجرای فی‌البداهه خود را در مدت زمان 5 تا 10 دقیقه خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه