اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

اتحاد و استقامت در سایه اطاعت از ولی فقیه راهی برای مقابله با اسلام‌ستیزی

اتحاد و استقامت در سایه اطاعت از ولی فقیه راهی برای مقابله با اسلام‌ستیزی
عضو مجلس خبرگان رهبری استان همدان با بیان اینکه اتحاد مسلمین در 40 سال برای تقابل با اسلام‌ستیزی بسیار مفید بوده، گفت: راه معرفی اسلام همان راه استقامت مردم در مقابل کفر بوده که از این پس تا ظهور بقیه‌الله (عج) در سایه اطاعت از ولی فقیه انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی امروز در گفت‌وگو با نافع در خصوص راهبردهای دشمن برای گسترش شیعه‌هراسی و اسلام‌هراسی و راهکارهای مقابله با آن، اظهار کرد: وقتی دشمن بعد از پیروزی انقلاب این همه تغییر و تحولات چون قطع شدن دست آمریکا از منافع ایران، فرار مستشاران، گروگان گرفته شدن جاسوسان و...را دید و متوجه شد همه اینها به خاطر اسلام ناب محمدی (ص) در ایران است شیوه اسلام‌هراسی از همان ابتدا در دستور کارش قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی با بیان اینکه تحقیر آمریکا و مستکبران جهان توسط ایران اسلامی باعث شد که آنها موجی از ایران‌هراسی، اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی را ایجاد کنند،‌ گفت: با راه‌اندازی شیعه‌هراسی به ویژه در کشورهای اسلامی و عربی این مسئله را خواستند بیان کنند که ایران اسلامی می‌خواهد بر شما تسلط یافته و منطقه را قبضه کند.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری استان همدان با بیان اینکه با راه‌اندازی شیعه‌هراسی طالبان و گروه‌های ضد اسلامی را ایجاد کردند، افزود: دشمنان در تلاشند که یک چهره خشنی از اسلام را ایجاد و به مردم دنیا معرفی کنند از این رو آنها داعش را تأسیس کردند.

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش می‌کنند تا اسلام را دینی خشن معرفی کرده، یادآور شد: داعشی‌ها و سلفی‌ها تلاش کردند با کشتار زنان و کودکان و بریدن سر مسلمانان بی‌گناه اسلام‌هراسی را در دنیا ترویج دهند که مسلمانان نیز با الگوهای خود در برابر آنها ایستادند.

,

موسوی اصفهانی تبیین مسائل اسلام ناب را یکی از راه‌های مقابله دانست و گفت: نشان دادن الگوی اسلام موفق مهم است و این اسلام موفق است که مملکت شیعه ما به آن افتخار کند زیرا با همین الگوی اسلامی منطقه از لوث داعش و متجاوزان به سوریه پاک شده است.

,

وی افزود: صدا و سیما با برنامه‌های خود می‌تواند در این زمینه علمکرد بهتری داشته باشد و حوزه‌های علمیه، علمای بزرگ و برنامه‌های راهبردی مقام معظم رهبری و اجرای آنها توسط همه نیز کارگشاست.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه شیعیان برادران ما هستند و کمک و دعوت به اتحاد مسلمین در 40 سال یکی از برنامه‌هایی است که برای تقابل با اسلام‌ستیزی بسیار مفید بوده، خاطرنشان کرد: اکنون در مملکت اسلامی ما شیعه، سنی، مسیحی و یهودی کنار هم برادرانه زندگی می‌کنند.

,

وی اتحاد مسلمین را الگوهای موفقی برای خنثی کردن اسلام‌ستیزی دانست و یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران تا حد توان در زمینه مقابله با شیعه‌هراسی پیش رفته اما صد درصد مدعی نیستیم که آنچه اسلام گفته را پیاده کرده‌ایم، اما جوانان ما در حد بسیار بالایی استقامت کردند.

,

موسوی اصفهانی با بیان اینکه مردم ما همواره با صلابت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان ایستاده و با تکیه بر آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری در برابر تحریم‌ها استقامت کرده‌اند،‌خاطرنشان کرد: راه معرفی اسلام همان راه استقامت مردم در مقابل کفر بوده که البته تاکنون انجام شده و عقب گردی ندارد و از این به بعد هم تا ظهور بقیه‌الله (عج) این استقامت در سایه اطاعت از ولی فقیه انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه