اخبار داغ

نماینده نهاوند در مجلس:

پروژه‌های ورزشی نهاوند اعتبار ملی گرفت

پروژه‌های ورزشی نهاوند اعتبار ملی گرفت
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: برای پروژه‌های مهم ورزشی شهرستان نهاوند ردیف اعتبار ملی در نظر گرفته ‌شده و وعده‌های داده ‌شده به مردم در حال تحقق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،‌ حسن بهرام‌نیا در نشست بررسی مشکلات هیأت‌های ورزش شهرستان نهاوند گفت: نهاوند از گذشته در ورزش‌های مختلف حرف برای گفتن داشته ولی در سال‌های اخیر متأسفانه آن‌گونه که شایسته این شهر بوده پیشرفت نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا نهاوند را بار دیگر به جایگاه برجسته ورزشی خود برگردانیم و بتوانیم با فراهم آوردن زیرساخت‌ها جوانان را به ورزش کردن تشویق کنیم.

,

نماینده مردم نهاوند در مجلس افزود: در سال‌های اخیر زیرساخت‌های ورزشی نهاوند تعطیل ‌شده بود که با پیگیری‌های انجام ‌شده چندین پروژه مجدداً فعالیت خود را شروع کردند.

,

وی ادامه داد: پروژه استخر مجموعه ورزشی بانوان نهاوند شروع به کارکرده و طبق قولی که دادند قرار بود در هفته دولت امسال افتتاح شود که به دلیل مشکلات مالی و اوضاع اقتصادی محقق نشد ولی در هفته دولت سال آینده قطعاً به بهره‌برداری می‌رسد.

,

بهرام نیا گفت: برای ساخت استخر شهرک طالقانی،‌ 3 میلیارد تومان از وزارت نفت گرفته ‌شده که این پروژه در حال انجام است و برای این استخر اعتبار کافی وجود دارد اما کار باید شتاب بگیرد.

,

وی بیان کرد: در بودجه سال آینده برای چند پروژه ورزشی در نهاوندا اعتبار در نظر گرفته ‌شده تا ورزش در نهاوند توسعه یابد و به ورزش روستاها هم توجه شود.

,

نماینده مردم نهاوند در مجلس افزود: ازجمله این پروژه‌ها می‌توان به اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی برای سالن روستای جهان‌آباد، سالن ورزشی دهفول ۱۵۰ میلیون تومان، یک میلیارد تومان برای سالن روستای بابا قاسم و برای زمین چمن شهرگیان ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته ‌شده است.

,

وی گفت: برای اجرای پیست دوومیدانی و زمین چمن شهر فیروزان نیز در سال آینده 120 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته ‌شده است.

,

بهرام نیا با بیان اینکه پروژه استخر آموزش ‌و پرورش در مدرسه سعدی که تعطیل‌ شده بود با رایزنی‌های گسترده به عرصه فعالیت بازگشت، بیان کرد: بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافت و این پروژه مشکل اعتباری نداشته  و در حال کار است.

,

وی اضافه کرد: سال آینده سالن باستانی نهاوند، ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد که این اعتبار علاوه بر اعتبار امسال است.

,

نماینده مردم نهاوند در مجلس خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از قهرمانان و هیأت‌های ورزشی نهاوند با تأمین اعتبار تا قبل از پایان سال یا در اوایل سال آینده برگزار می‌شود.

,

در ادامه این نشست رؤسای هیأت‌های ورزشی مشکلات خود را بیان کردند که نبود اعتبار و سالن ورزشی برای تمرین و مسابقه دادن ازجمله مشکلات این هیأت‌ها عنوان شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه