اخبار داغ

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی:

جای یک سالن ورزشی مدرن در شهر امام رضا(ع) خالی است

جای یک سالن ورزشی مدرن در شهر امام رضا(ع) خالی است
رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی با اشاره به کمبود سالن ورزشی سرپوشیده مناسب در مشهد، گفت: جای یک سالن ورزشی مدرن و در دسترسی در داخل شهر مشهد که بتوان به آن افتخار کرد، در شهر امام رضا(ع) خالی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مسعود ریاضی در گفت‌وگو با خبرنگار مشهدپیام، با بیان اینکه یکی از مسائلی که در زمینه ورزشی شهر مشهد به آن مبتلا بوده، ورزش قهرمانی است، گفت: مشهد از نظر قهرمان در مضیقه قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه ورزش قهرمانی از دو حیث باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: به طور معمول قهرمانان الگو و نماینده جوانان هستند به همین دلیل می‌توانند بر روی آنان تأثیرگذار باشند.

,

وی تشریح کرد: هنگامی که تختی بود، جوانان توجه زیادی به منش و رفتار او می‌کردند و تختی نقش بسیار برجسته‌ای در جامعه داشت، اما امروز در الگوهای ورزشی کمتر این اتفاق می‌افتد که باید مورد توجه قرار گیرد.

,

ریاضی رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی با اشاره به اینکه ورزش از جهت اینکه نشاط اجتماعی ایجاد می‌کند اهمیت زیادی دارد، افزود: برای مثال در هنگام برگزاری یک مسابقه فوتبال، هیجان، انرژی و نشاط عمومی بسیج می‌شود.

,

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی متذکر شد: در صورتی که به این نشاط اجتماعی توجه نکنیم، بخش عمده‌ای از جامعه پویایمان را از دست خواهیم داد.

,

وی با بیان اینکه امید است که این دو موضوع مورد توجه استاندار هم قرار گیرد، یادآور شد: در شهر مشهد تعداد خیلی کمی سالن ورزشی سرپوشیده مناسب وجود دارد، در واقع فقط یک سالن بهشتی را داریم.

,

ریاضی خاطرنشان کرد: برای میزبانی جام جهانی کشتی که اکنون نیز با جریاناتی مواجه شد این دغدغه را داشتیم که سالن بهشتی پذیرفته نشود.

,

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی تأکید کرد: امید است بر روی این موضوع فکر و سرمایه‌گذاری شود، ما یک سالن سرپوشیده که بتوانیم در آن برای رشته‌های گوناگون فوتبال، فوتسال، بسکتبال، کشتی و ورزش بانوان میزبانی کنیم را نداریم و در این زمینه با مشکل مواجه هستیم.

,

ریاضی اظهار کرد: جای یک سالن ورزشی مدرن و در دسترسی در داخل شهر مشهد که بتوان به آن افتخار کرد، در شهر امام رضا(ع) خالی است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه