اخبار داغ

سفر پمپئو نیمه‌کاره ماند

سفر پمپئو نیمه‌کاره ماند
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، «مایک پامپئو»، وزیر خارجه این کشور به دلیل حضور در مراسم خاکسپاری در آمریکا، به سفر از قبل برنامه ریزی شده خود به منطقه غرب آسیا پایان می‌دهد و به واشنگتن برمی‌گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزارت خارجه آمریکا از نیمه کاره ماندن سفر «مایک پامپئو» به کشورهای غرب آسیا به دلیل حضور در یک مراسم خاکسپاری در آمریکا خبر داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
طبق گزارش «بلومبرگ»، قائم مقام سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای ایمیلی اعلام کرد: «وزیر خارجه پامپئو بعد از دیدارهایش در مسقط (پایتخت) عمان، به آمریکا برمی‌گردد».
,
 
,
به گفته «رابرت پالادینو»، دلیل نیمه‌کاره ماندن و کوتاه کردن سفر دوره‌ای وزیر خارجه آمریکا به کشورهای غرب آسیا آن است که «خانواده پامپئو شاید در یک مراسم خانوادگی خاکسپاری حضور یابند».
,
 
,
بر این اساس، سفر وزیر خارجه آمریکا به کویت لغو شده و قرار است او «در آینده نزدیک و مورد توافق دو طرف» به این کشور حاشیه خلیج فارس سفر کند.
,
 
,
طبق برنامه اعلام شده قبلی وزارت خارجه آمریکا، پامپئو قرار بود به هشت کشور اردن، مصر، امارات متحده عربی، قطر، عربستان سعودی، عمان و کویت سفر کند و با مقام‌های این کشورها درباره موضوعاتی از قبیل «مقابله با ایران» رایزنی کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه