اخبار داغ

معاون استاندار کرمانشاه مشمول قانون بازنشستگان شد؛

معاون استاندار کرمانشاه مشمول قانون بازنشستگان شد /خداحافظی با دست راست استاندار!

معاون استاندار کرمانشاه مشمول قانون بازنشستگان شد /خداحافظی با دست راست استاندار!
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه مشمول قانون بازنشستگی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، بعد از اجرایی شدن قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها بسیاری از مدیران و معاونانی که مشمول شدند با تمکین به قانون از کار کنار کشیدند، اما برخی با تفسیر و برخورد سلیقگی با این قانون خود را تافته جدا بافته احساس کردند و همچنان بر مسند ماندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

یکی از این افراد مهرداد سالاری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه بود که خبر بازخریدی‌اش و مشمول شدنش در قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان توسط پایگاه اطلاع‌رسانی مرصاد با اسناد و ادله در گزارشی با عنوان «بازنشسته‌ها» دست راست استاندار کرمانشاه /آقای استاندار، الوعده وفا! » به این موضوع پرداخت و ثابت کرد که سالاری معاون استاندار کرماناشاه مشمول این قانون می‌شود.

, «بازنشسته‌ها» دست راست استاندار کرمانشاه /آقای استاندار، الوعده وفا! », «بازنشسته‌ها» دست راست استاندار کرمانشاه /آقای استاندار، الوعده وفا! »,

اما مقاومت معاون استاندار کرمانشاه تا حدی بود که وی در گفتگو با خبرگزاری‌ها اعلام کرد که مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها نمی‌شود و بازنشسته نیست!

,

وی همچنین در گفتگو با خبرنگار مرصاد در مورد اینکه چرا با وجود مشمول شدن در این قانون از سمتش کناره‌گیری نمی‌کند اعلام کرد که « قراردادم با وزارت کشور است /آنها باید بگویند هستم یا نیستم» و با این اظهارات عملا توپ را به زمین وزارت کشور انداخت.

, قراردادم با وزارت کشور است /آنها باید بگویند هستم یا نیستم» , قراردادم با وزارت کشور است /آنها باید بگویند هستم یا نیستم» ,

اما امروز استاندار کرمانشاه اعلام کرد که بعد از پیگیری‌ها و مداقه لازم از مراجع قانونی و طی روندی اداری با اعلام مراجع یاد شده که امروز واصل شد، آقای سالاری مشمول قانون منع به کارگیری بازنشسنگان تشخیص داده شد.

,

هرچند در این مدت برخی‌ها از جمله معاون استاندار کرمانشاه پایگاه اطلاع‌رسانی مرصاد را متهم به دروغ‌پردازی و شایعه‌سازی کردند، اما در آخر این خبر مرصاد بود که تایید شد و آنهایی که رسالت خبری خود در انعکاس واقعیات را به همراهی و چاپلوسی برای صاحبان منصبان فروختند هم مشخص شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه