اخبار داغ

نهال دشتی در گفتگو با دانا؛

سوپراستار بودن یک نوع منش است/ شهاب حسینی سوپراستار ایران است/ یک سوپر استار باید بیشتر در کارهایش دقت کند

سوپراستار بودن یک نوع منش است/ شهاب حسینی سوپراستار ایران است/ یک سوپر استار باید بیشتر در کارهایش دقت کند
نهال دشتی بازیگر گفت: بله به نظر من شهاب حسینی و ترانه علیدوستی از سوپراستارهای ما هستند، من وقتی که قدرت بازی و نوع برخورد این دو عزیز را با همکاران و مردم می دیدم لذت می بردم.
[

نهال دشتی بازیگر سریال شهرزاد در خصوص ویزگی های سوپراستار در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: به نظر من سوپراستار در شخصیت یک بازیگر دیده می شود، یعنی این شخص یک خصوصیاتی دارد که باعث سوپراستار شدن او می شود، از نوع برخورد او با مردم گرفته تا همکاران خود در کار یکی از مشخصه های سوپراستار است؛ به نظر من سوپراستار بودن یک نوع منش است و رفتار او مشخص می کند که سوپراستار است.

, نهال دشتی, شهرزاد, سوپراستار, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ما هم سوپر استار داریم؟ گفت:  بله به نظر من شهاب حسینی و ترانه علیدوستی از سوپراستارهای ما هستند، من وقتی که قدرت بازی و نوع برخورد این دو عزیز را با همکاران و مردم می دیدم لذت می بردم.

, شهاب حسینی, ترانه علیدوستی,

 

,

این بازیگر جوان افزود: به نظر من این دیگر سلیقه است، خود من آل پاچینو را سوپراستار می دانم حالا ممکن است او خودش را سوپراستار نداند، این جامعه است که تعیین می کند سوپراستار چه کسی است، کسی که گیشه را پر رونق می کند و مردم را به سینما می کشاند سوپر استار است و از یک جایی به بعد دیگر یک سلیقه است که ممکن است من یک نفر را سوپراستار بدانم و شما یک شخص دیگر را.

, آل پاچینو,

 

,

دشتی در ادامه بیان داشت: سوپراستار شدن را چیز بدی نمی دانم، به نظرم وقتی که این اتفاق برای یک شخص می افتد در جامعه بیشتر دیده می شود و باید بیشتر در کارهایش دقت کند، به نظر من سوپراستار شدن اتفاق جذابی است.

, دشتی ,

 

,

وی اظهار داشت: من به این که سوپراستار شوم علاقه دارم و برای رسیدن به آن تلاشم را می کنم چون که به نظر من خیلی جذاب است؛ برای این که بتوانم یک سوپراستار شوم باید تلاش کنم و این که در انتخاب هایم دقت کنم و انتخاب های درستی داشته باشم، بعد از بازی در سریال شهرزاد پیشنهادهای زیادی داشته ام اما کمتر نقشی را پذیرفته ام چون که باب میلم نبوده اند، بازی در سریال شهرزاد و قرار گرفتن در کنار آن عوامل بزرگ باعث شده که توقعم بالا برود؛ سعی می کنم تجریبیاتم را بیشتر در تئاتر انجام دهم و نقش های خوبی را ایفا کنم، من خودم در تئاتر کارگردانی هم می کنم و سال ها است که تئاتر کار می کنم و ترجیح می دهم که یک تئاتر خوب بازی کنم تا این که بخواهم یک نقش در یک فیلم معمولی یا ضعیف را ایفا کنم.

, شهرزاد,

 

,

نهال دشتی در پایان گفت: به نظرم 2 مسیر وجود دارد، یک نفر تصمیم می گیرد که هر نقشی که پیشنهاد می گیرد را بازی کند تا خوب دیده شود و یک نفر دیگر تصمیم می گیرد که گزیده کار کند و نقش هایی که احساس می کند جای بیشتری برای ارائه بازی دارد را ایفا کند.

, نهال دشتی,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه