اخبار داغ

درجستجوی فریده بعد از 4 سال نتیجه داد

درجستجوی فریده بعد از 4 سال نتیجه داد
«در جستجوی فریده» به عنوان پرفروش ترین مستند اکران شده در سینماهای هنر و تجربه درچهار سال گذشته رقم خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایرنا، پس از تاسیس گروه سینمایی هنر و تجربه اکران فیلم های مستند نیز بر عهده این گروه سینمایی افتاد که همواره در طول سال ستند های برجسته و تحسین شده را در سینماهای خود اکران کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

مستند «در جستجوی فریده» از جمله این آثار است که از چندی قبل در گروه هنر و تجربه اکران خود را آغاز کرده است و حالا بعد پنج ماه اکران به عنوان پر فروش ترین مستند گروه هنروتجربه در چهار سال اخیر لقب گرفته است.
مستند «در جستجوی فریده» درباره‌ زنی به نام فریده است که چهل سال پیش در حرم امام رضا‌(ع) رها می‌شود و بعد از انتقال به شیرخوارگاه، توسط زوجی هلندی به فرزندی گرفته می‌شود و حالا برای اولین بار به ایران سفر می‌کند تا زادگاهش را ببیند و خانواده واقعی‌اش را بیابد...
این مستند که تا کنون در جشنواره های مختلف و معتبری چون، جشن سینمای ایران، جشن مستقل سینمای مستند، جشنواره بین المللی سینما حقیقت، جشنواره جهانی فجر و ...به نمایش درآمده و توانسته جوایز متعددی را از آن خود کند.
«در جستجوی فریده» در جشنواره بین المللی «سینما حقیقت» نیز جایزه بهترین فیلم هنر و تجربه، بهترین تدوین، بهترین موسیقی و جایزه ویژه دبیر را دریافت کرده است.
همچنین جایزه بهترین فیلم مستند از بیستمین جشن سینمای ایران، دیپلم افتخار بهترین کارگردانی از جشن مستقل سینمای مستند، بهترین مستند آکادمی سینما سینما و... را تا کنون از آن خود کند.
آزاده موسوی و کوروش عطائی کارگردانان این مستند هستند و مدیر فیلمبرداری آن نیز بر عهده محمد حدادی بوده است.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه