اخبار داغ

دستگیری شرور کیانشهر در مخفیگاهش+جزییات

دستگیری شرور کیانشهر در مخفیگاهش+جزییات
رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی با اشاره به دستگیری شرور درگیری کیانشهر گفت: این متهم سابقه‌دار با همکاری سایر همدستانش یکی از شهروندان را از نواحی مختلف بدن مصدوم و نظم عمومی را برهم زده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلنا، سرهنگ هومن نیک‌‌قلب با اعلام این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی از افراد شرور با پرسه‌‌‌زنی در محدوده خیابان سیامک و خرید از دستفروشی باعث سد معبر و ترافیک خودروها شده‌‌‌اند و با اعتراض شهروندان با نزاع دسته‌‌‌جمعی یکی از شهروندان را مصدوم کرده‌‌‌اند؛ بلافاصله تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی به آدرس اعلام اعزام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره اینکه پس از مصدومیت شهروند، متهم اصلی پرونده به همراه سایر همدستانش از محل متواری شده بود، اظهار داشت: بلافاصله شهروند مصدوم برای درمان و فوریت‌‌های پزشکی به بیمارستان اعزام و تحقیقات پلیسی آغاز شد.
,
 
,
رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی ادامه داد: در همان تحقیقات اولیه، ردپایی یکی از شرور کیانشهر که دارای ۱۸ سابقه کیفری در جرائم مشابه بود، شناسایی و تحقیات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه وی ادامه یافت.
,
 
,
نیک‌قلب با بیان اینکه این متهم که پس از ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد، قدرت نمایی، موجب رعب و وحشت و برهم زدن نظم عمومی در محله کیانشهر شده بود، تصریح کرد: در نهایت در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه ششم امنیت عمومی منتقل شد.
,
 
,
وی با اشاره به ادامه تحقیقات پلیسی و شناسایی سایر همدستان وی خاطرنشان کرد: با دستور قضائی این متهم سابقه‌‌دار روانه زندان شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه