اخبار داغ

سه در چهار و خانه مادری به آی فیلم رسید

سه در چهار و خانه مادری به آی فیلم رسید
مجموعه های تلویزیونی «خانه مادری» و طنز «سه در چهار» از سه شنبه 25دی ماه روی آنتن شبکه آی‌فیلم می روند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایرنا، سریال «سه در چهار» به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی حسن روستایی و سریال «خانه مادری» به کارگردانی امین امانی و علی امانی سه شنبه 25 دی به روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


** درگیری دو باجناق در آی فیلم
نمایش سریال «سه در چهار» در پی درخواست‌های مکرر مخاطبان این شبکه، از 25 دی آغاز می‌شود. سه در چهار نام مجموعه‌ای تلویزیونی محصول شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران است. 
پخش این سریال از20 خرداد 1386 آغاز شد و در 19 مرداد 1386 به پایان رسید. کارگردان این سریال مجید صالحی است که سالها است به عنوان بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده در تلویزیون و سینما فعالیت دارد.
داستان این سریال مربوط به دو باجناق و خانواده‌هایشان است که برای تأمین هزینه زندگی، تصمیم می‌گیرند یک شرکت خدماتی تأسیس کنند و این مسئله آن‌ها را درگیر ماجراهایی تازه و بامزه می‌کند.
محمد کاسبی «رحمان موذی»، مهران رجبی «سیروس امرشی»، علی صادقی «بیژن»، شهره لرستانی «حنا»، نادیا دلدارگلچین «طلا'»، اشکان اشتیاق «کیوان»، آناهیتا افشار «مرضیه»، سولماز آقمقانی «لیلا»، شهرام قائدی «مهندس»، مجید یاسر، شمسی فضل‌اللهی، مجید شهریاری، مختار سائقی، محمدرضا حقگو «محبی»، و مجید صالحی «امیر» در این مجموعه بازی می‌کنند. رضا عطاران نیز در نقش مشاور کارگردان و محمدحسین لطیفی نیز به عنوان مشاور پروژه بامجید صالحی همکاری می کرده اند.
سریال «سه در چهار» از سه‌شنبه 25 دی، هر شب ساعت 20 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های 4 و 12 روز بعد پخش خواهد شد.

**با آی‌فیلم به «خانه مادری» سر بزنید

نمایش سریال تلویزیونی «خانه مادری» محصول مشترک شبکه امید و شبکه کرمان، از فردا از آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود.
با اتمام نمایش سریال «فردا دیر است»، مجموعه «خانه مادری» به‌کارگردانی امین امانی و علی امانی روی آنتن می‌رود.
این مجموعه 26قسمتی که در نوروز سال 1397 برای اولین بار پخش شد، درباره مادری به نام آذربانوست که بعد از شهادت فرزندش از کرمان به تهران سفر کرده و پس از فوت همسرش مجددا به کرمان و خانه مادری اش بازمی‌گردد و...
زهرا سعیدی، مهدی صباغی، بهراد خرازی، شهروز ابراهیمی، ساناز سماواتی، سارا احمدیان، یدالله شادمانی، حمید غیاث و حمید دلسوزی از جمله بازیگران این مجموعه‌اند.
سریال «خانه مادری» از سه‌شنبه 25 دی هر روز ساعت 16روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز در ساعت‌های 24شب و 8 صبح پخش خواهد شد.

,
, ** درگیری دو باجناق در آی فیلم,
,
,
,
,
,
,
, **با آی‌فیلم به «خانه مادری» سر بزنید,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه