اخبار داغ

۲ مازندرانی در بین شهدای حادثه هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ ارتش

۲ مازندرانی در بین شهدای حادثه هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ ارتش
در حادثه امروز هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش دو جوان مازندرانی جان خود را از دست داده و به فیض شهادت نائل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، صبح امروز یک فروند هواپیمای باربری بوئینگ 707 نیروی هوایی ارتش که دارای محموله گوشت برای اجرای طرح مردم‌یاری و دراستای کمک به اقتصاد کشور از مبدا بیشکک  پایتخت کشور قرقیزستان عازم کشورمان بود، دچار حادثه شد و اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه فتح استان البرز کرد که در هنگام فرود از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند دچار آتش سوزی شد.

در این حادثه 13 نفر از کارکنان این نیرو به فیض شهادت نایل آمدند و مهندس پرواز این پرواز مجروح شده و به یکی از بیمارستان های استان البرز منتقل و بستری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,

در این حادثه ناگوار نیز دو جوان مازندرانی جان خود را از دست داده و به فیض شهادت نائل شدند.

,

سرهنگ دوم عزیزالله علیزاده از جوانان توانمند اهل شهرستان آمل در حادثه سقوط هواپیمای باربری 707 نیروی هوایی ارتش بود که اهل روستای غیاث‌کلا بخش دابودشت و از مهندسان توانمند بود.

دیگر مازندرانی جان باخته این حادثه سرهنگ معلم خلبان محمد(رضا) عبدلی اهل شهرستان چالوس است باعث عزادار شدن مردم مازندران همانند دیگر هموطنان‌مان شده است.

,
,
,

خبر وداع و تشییع پیکر این دو شهید مازندران حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ 707 نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در زادگاه‌شان طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه