اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

برخی مسئولین با اعتماد به آمریکا موجب کندی پیشرفت کشور شدند

برخی مسئولین با اعتماد به آمریکا موجب کندی پیشرفت کشور شدند
زاهدی گفت:برخی از مسئولین در چند سال اخیر با اعتماد به آنان و انجام مذاکره موجب شده اند که در کشور خیلی عقب بمانیم؛ به این معنی که به جای اینکه به پیشرفت کشور توجه داشته باشند ؛ متأسفانه باعث شدند که برخی از کارها بخوابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم گفت: دولت های آمریکا و اروپا همواره منافع ملی خود را در نظر می گیرند  و آنان منافع ملی خود را با هیچ چیز عوض نمی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی با تأکید بر اینکه آنان برای به دست آوردن منافع ملی خود هر جنایتی را انجام می دهند، عنوان کرد: با مشاهده تاریخ یک صد سال اخیر جنایات مختلف دولت آمریکا را در جنگ جهانی دوم، ویتنام، افغانستان، عراق، فلسطین و …. انجام داده اند.

,

زاهدی با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: همه این موارد نشان می دهند که این نظام و رژیم قابل اعتماد نیست و ما نباید فریب لبخندهای آنها را بخوریم.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: متأسفانه برخی از مسئولین در چند سال اخیر با اعتماد به آنان و انجام مذاکره موجب شده اند که در کشور خیلی عقب بمانیم؛ به این معنی که به جای اینکه به پیشرفت کشور توجه داشته باشند ؛ متأسفانه باعث شدند که برخی از کارها بخوابد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه