اخبار داغ

فرماندار تنگستان:

برگزاری برنامه‌های شاد و بانشاط در تنگستان از الویت های اصلی است

برگزاری برنامه‌های شاد و بانشاط در تنگستان از الویت های اصلی است
فرماندار تنگستان گفت: رسیدگی به امور جوانان یکی از برنامه‌های اصلی دولت تدبیر و امید است و باید این امر در همه قالب های اجتماعی و فرهنگی افزایش داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس؛ عبدالحسن رفیعی‌پور  فرماندار تنگستان صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان تنگستان گفت: افزایش نشاط در جامعه با محوریت جوانان به پیشگیری از آسیب های اجتماعی کمک می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: رسیدگی به امور جوانان یکی از برنامه‌های اصلی دولت تدبیر و امید است و باید این امر در همه قالب های اجتماعی و فرهنگی افزایش داده شود.

,

رفیعی پور با بیان اینکه ارتقای نشاط اجتماعی نیروی انسانی به عنوان زیر بنای توسعه جامعه امری ضروری است افزود:نشاط  بخشی به جامعه با اجرای برنامه های مختلف درحوزه جوانان لازم است.

,

وی با بیان اینکه رسیدگی به امور جوانان یکی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید است اظهار داشت: دولت سه مولفه، اشتغال، ازدواج و مسکن را در اولویت خود در حوزه رسیدگی به امور جوانان قرار داده است و برای این مولفه‌ها برنامه‌های ویژه‌ای را برنامه ریزی کرده است.

,

این مسئول گفت: افزایش امید به زندگی و پویایی به عنوان دستاورد نشاط اجتماعی اگر در جامعه کاهش پیدا کند منجر به چالش و ناهنجاریهای اجتماعی می شود.

, .,

وی گفت: زندگی شاد و بانشاط از مهم‌ترین نعمت‌های الهی است و امروزه بیش از هر زمان دیگری جامعه نیازمند شادی و شادمانی است و در صورت عدم توجه جدی به این مسئله، آسیب های بزرگی را شاهد خواهیم بود.

, .,

فرماندار تنگستان با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی افزود:در حوزه اشتغال تدارک برنامه‌هایی مانند پرداخت وام با بهره‌های پائین و سایر برنامه‌های دیگر که سبب ایجاد اشتغال برای این گروه شده است.

, .,

عبدالحسن رفیعی پور اظهار داشت : مردم به‌خصوص جوانان نیاز به برگزاری برنامه های شاد و بانشاط دارند و شوراهای اسلامی، شهرداران و دهیاران به همان اندازه که وظایف عمرانی دارند باید کارهای فرهنگی و اجتماعی نیز انجام دهند.

, .,

فرماندار شهرستان تنگستان  با اشاره به اهمیت بحث ازدواج جوانان گفت: تسهیل ازدواج برای جوانان باید یکی از مهمترین برنامه‌های ستاد باشد.

, .,

وی مشاوره ازدواج برای جوانان را امری بسیار مهم دانست و خواستار برگزاری هر چه بهتر این جلسات برای قشر جوان شد.

, .,

این مسئول از افزایش میزان تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی  در این شهرستان خبرداد و گفت: شهرستان تنگستان  مقام سوم پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی در استان بوشهر دارد.

, .,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه