اخبار داغ

رئیس هیات فوتبال تنگستان:

به عنوان سرباز در خدمت فوتبال تنگستان بوده ام

به عنوان سرباز در خدمت فوتبال تنگستان بوده ام
رئیس هیات فوتبال تنگستان گفت: سالهایی که در فوتبال هستم به عنوان یک سرباز به جامعه فوتبال دوستان تنگستان خدمت کردم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، عباس لطفی متولد 1356 شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان به دنیا آمد، وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی ودبیر درس تربیت بدنی در آموزش و پرورش شهرستان تنگستان  و همچنین  مدرس درس تربیت بدنی باشگاهای آزاد و پیام نور در شهر اهرم دارد که وی در سال 93 از سوی ریاست هیأت فوتبال استان  بوشهر محمد نجفی به عنوان رئیس هیأت فوتبال تنگستان منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

تا به امروز چه کارهایی ماندگاری انجام گرفته است؟

, تا به امروز چه کارهایی ماندگاری انجام گرفته است؟,

برای اولین بار در فوتبال تنگستان رئیس هیأت فوتبال تنگستان به عنوان عضو اصلی هیأت رئیسه فوتبال استان بوشهر منصوب شده است و تا کنون به عنوان یک سرباز در خدمت فوتبال دوستان تنگستان بودم.

,

ایجاد یک ساختار یکپارچه درفوتبال تنگستان و تبدیل به یک فوتبال پر رقابت لیگ برتری که یک فوتبال شایسته سالار که هیچ تفاوتی بین فوتبال روستاها وشهر وجود نداشته باشند و همسانی آن با لیگ برتر کشور و لیگ برتر استان بوشهر و شکل دهی آن همانند فوتبال روز کشور باشد.

,

هیات فوتیال تنگستان چه تعداد دوره مربیگری و داوری برگزار کرده است؟

, هیات فوتیال تنگستان چه تعداد دوره مربیگری و داوری برگزار کرده است؟,

دوره مربیگری فوتبال D  ایران، دوره مربیگری فوتبال c  آسیا، دوره مربیگری فوتبال B آسیا، دوره مربیگری تغذیه فوتبال، دوره مربیگری بدنسازی فوتبال در تنگستان برگزاز شده است و البته با توجه به اینکه بنده کارمند رسمی آموزش و پرورش نیز هستم وبه عنوان دبیر مشغول فعالیت می باشم و همچنین در دانشگاه تدریس می کنم.

,

, ,

چه تعداد مدارس فوتبال راه اندازی شده و فعالیت می کنند؟

, چه تعداد مدارس فوتبال راه اندازی شده و فعالیت می کنند؟,

تعداد مدارس فوتبال مجوز دار  مدرسه فوتبال مهدی( خیبر) و مدرسه فوتبال امید که در سطح شهرستان فعال می باشند.

,

البته این آمادگی را خدمت همه باشگاه ها اعلام می نماییم که با افتخار آماده هر گونه همکاری جهت افتتاح مدارس فوتبال که دارای مجوز قانونی باشند هستیم . وبر این اعتقاد هستیم که همین مدارس فوتبال هستند که آینده فوتبال شهرستان رقم خواهند زد.

,

طی این مدت فعالیت حضرتعالی در هیأت فوتبال چند نفر ملی پوش خروجی  تلاشهایتان بوده است؟

, طی این مدت فعالیت حضرتعالی در هیأت فوتبال چند نفر ملی پوش خروجی  تلاشهایتان بوده است؟,

خانم صبوری، زهرا شریفی، حکیمه خذری و امیرزاده و صفری ملی پوشان شهرستان هستند.

,

برای توسعه فوتبال تنگستان چه راهکاری دارید؟

, برای توسعه فوتبال تنگستان چه راهکاری دارید؟,

توسعه در فوتبال تنگستان مستلزم گسترش فوتبال پایه است بنده اعتقاد دارم که فوتبال پایه ی می توان آینده ای درخشان برای فوتبال تنگستان رقم بزند همانگونه که قبلاًخدمتتان عرض کردم . یکی ازاولین اقدامات بنده در مورد خدمتگذاری فوتبال رایگان کردن فوتبال پایه بوده وهست .

,

دومین موضوع راه اندازی مدارس فوتبال پایه نمایند وما همه نیز به صورت جدی از آنها حمایت خواهیم کرد . سومین مورد نیز در توسعه حمایت سرمایه گذاران هست که خود می تواند با سرمایه گذاری استعدادها در فوتبال تنگستان به فوتبال کشور معرفی نمایید.

,

با این همه منابع عظیم در منطقه تنگستان  چگونه می شود آن ها را راغب کرد به حمایت از ورزش به عنوان حامی مالی دراین ضمیمه صحبت می کنید؟

, با این همه منابع عظیم در منطقه تنگستان  چگونه می شود آن ها را راغب کرد به حمایت از ورزش به عنوان حامی مالی دراین ضمیمه صحبت می کنید؟,

عدم وحدت صنایع عظیم وسرمایه گذاران بزرگ در ورزش فوتبال یک مشکل اساسی در استان بوشهر و همچنین در کشور است .

,

لذا باید یک سند چشم انداز برای فوتبال ترسیم کنیم که این سند برای ما بشود یک نقشه ی راه سپس سرمایه گذاران و فوتبال  دوستان از عوامل تأثیر گذار دراین سند قرار دهیم که همانند فوتبال دنیا هم سرمایه گذار به فوتبال کمک کند و هم فوتبال به کمک سرمایه گذار برود. در غیر این صورت باید به همین مدل آماتور فوتبال هدایت کنیم.

,

, ,

ورزشکار شهر اهرم چه زمانی مجهز به نور خواهد شد در حالی که تمامی شهرستان ها و حتی روستاها ورزشگاه شان دارای نور است؟

, ورزشکار شهر اهرم چه زمانی مجهز به نور خواهد شد در حالی که تمامی شهرستان ها و حتی روستاها ورزشگاه شان دارای نور است؟,

حقیتاً به نکته خوبی اشاره کردید متأسفانه این موضوع یکی از اصلی ترین دغدغه ما شده است . هر سال منتظر تخصیص اعتبار از سوی مدیران محترم برای راه اندازی نور در ورزشگاه از سوی اداره ورزش هستیم که تا کنون این مهم اجرایی نشده است . لذا مجدداً بنده از همین جا از طرماندار  محترم شهرستان که خود جوانی ورزش دوست و آماده به کار هستند و هم از جناب «بهروزیان فر » مدیر کل ورزش و جوانان استان نسبت به روشنایی ورزشگاه شهدای تنگستان تقاضا دارم اقدام عاجل به عمل آورند با توجه به اینکه ما نمایندگان فراوانی دراین شهرستان در سطح کشوری و استانی داریم .

,

چه پیشنهادی برای پیشکسوتان و زحمت  کشان فوتبال دارید؟

, چه پیشنهادی برای پیشکسوتان و زحمت  کشان فوتبال دارید؟,

پیشکسوتان سرمایه های فوتبال ما هستند بنده در ابتدای حضورم از 30 نفر پیشکسوتان دعوت به همکاری کردم که تا کنون به عنوان ناظر ، سرپرست وهیأت اجرایی ورزش در فوتبال تنگستان با بنده همکاری می کنند . بنده با افتخار تمام آماده پذیرش هر گونه پیشنهاد از سوی این عزیزان هستم و ان شاء الله در همین سال جاری برنامه های ویژه ای برای این دوستان بزرگوار خواهیم داشت .

,

پیشنهادم به پیشکسوتان فوتبال تنگستان این است که باشگاه های خود راه از هر طریقی که شده حمایت کنند و موجب دلگرمی برای جوان شوند. بدون شک حضور این بزرگواران باعث سربلندی وانگیزه پیش از پیش خواهد شد.

,

آینده فوتبال اهرم و تنگستان چگونه پیش بینی می کنید؟

, آینده فوتبال اهرم و تنگستان چگونه پیش بینی می کنید؟,

فوتبال تنگستان  آینده ای درخشان داردو همانطور که مستحضرید فوتبال تنگستان دررده های سنی مختلف بی نظیر درسطح استان وکشور ظاهر شده است علی رغم کمبودها پیشکسوتان و حقاً وانصافاً موجب افتخار برای استان بوشهر شده است . واین افتخار آفرینی ها درفوتبال تنگستان بدون حمایت شکوفا نخواهد شد بنده از همین جا این نوید را به فوتبال  دوستان می دهم که همین تیم های پایه آیندگان فوتبال لیگ برتر خواهند یود.

,

, ,

چه انتظاری از متولی ورزش استان در قبال حمایت و توجه بیشتر به ورزش شهرستان خود دارید؟

, چه انتظاری از متولی ورزش استان در قبال حمایت و توجه بیشتر به ورزش شهرستان خود دارید؟,

خواسته ما از متولی ورزش استان تجهیز نور در ورزشگاه شهدای تنگستان، توسعه ورزشگاه تنگستان بخصوص ساخت الباقی سکوهای تماشگران با توجه به بالا بودن حجم مسابقات بخصوص مسابقات کشوری، ساماندهی فضای ورزشگاه شهدای بنه گز، توسعه سکوهای ورزشی تماشگران ورزشگاه شهدای بنه گز و ساخت ورزشگاه دوم مرکز شهرستان تنگستان در شهر اهرم برای تکمیل شده آنها حمایت کنند.

,

دو تیم شاهین بندر عامری و کارگر بنه گز نماینده شهرستان تنگستان درسطح کشور هستند تا به امروز برای دو تیم روستایی چه کارهایی صورت گرفته است؟

, دو تیم شاهین بندر عامری و کارگر بنه گز نماینده شهرستان تنگستان درسطح کشور هستند تا به امروز برای دو تیم روستایی چه کارهایی صورت گرفته است؟,

میزبانی دور دوم امیدهای کشور به میزبانی شهرستان تنگستان در ورزشگاه شهدای شهر اهرم که با همت و تلاش فرماندار وقت جناب « دشتی » وهمکاری سایر ادارات شهرستان که با یک وحدت مثال زدنی و میزبانی صورت گرفت و تیم کارگر نیز به دسته اول کشور راه بافت.

,

چندین مرحله نیز جلساتی با فرماندار و مسئولین شهرستان جهت حمایت از این دو باشگاه تشکیل شده و چندین مرحله نیز بر سر تمرینات این دو تیم با حضور مسئولان را داشته ایم تا بتوانیم از این بزرگواران که شرایط مالی خوبی ندارند هم صدا باشیم.

,

البته جا دارد همین جا از مدیریت و کارد فنی و همچنین بازیکنان این دو باشگاه تقدیر  و تشکر نماییم. صمنا طی ماه جاری مساعدتی از سوی نماینده مجلس جناب « دکتر شهریاری » انجام شد که بنده تقدیم این دو باشگاه نمودم.

,

خواسته ات از شهریاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی چیست؟

, خواسته ات از شهریاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی چیست؟,

از شهریاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تقاضا دارم با توجه به اینکه بیش از 90 تیم در سطح شهرستان تنگستان فعال می باشند، این شهرستان با کمبود فضای ورزشی بخصوص زمین چمن روبه رو است.

,

کمبود خوابگاه برای مسابقات استانی و کشوری که یکی از اصلی ترین مشکلات می باشد که انتظار می رود ایشان پیگیری جدی در این خصوص داشته باشند. و دیگر موضوعی که میتوان به آن اشاره کرد و قبلا نیز عنوان نموده ام بحث "نور ورزشگاه" شهدای اهرم تنگستان است که امیدوارم در سال جاری این مهم اجرایی شود و انتظار دیگر که از ایشان دارم حمایت مالی از باشگاه های حاضر در مسابقات کشوری است. که در شرایط بحرانی قرار دارند، شاهین بندرعامری و کارگر بنه گز را دریابند.

,

چهار سال کار و تلاش در هیات فوتبال تنگستان ثمره اش چه بوده است؟

, چهار سال کار و تلاش در هیات فوتبال تنگستان ثمره اش چه بوده است؟,

از زمانی که بنده وارد هیات فوتبال تنگستان شدم فقط یک تیم لیک استان داشتیم و الحمدالله درحال حاضر شاهین بندرعامری در مسابقات دسته سوم کشور، استقلال بنه گز در لیک برتر بزرگسالان استان، کارگر بنه گز در دسته اول امیدهای  کشور، کارگر بنه گز جوانان لیک برتر استان، امید اهرم جوانان لیک برتر استان، استقلال آباد دسته اول نوجوانان استان، ایرانجوان اهرم و آزادی بندر رستمی دسته دوم بزرگسالان استان، شاهین بندرعامری نوجوانان دسته دوم استان، شاهین اهرم جوانان دسته دوم استان، قهرمانی امید اهرم در مسابقات جوانان استان و راه یابی به مسابقات کشوری سال 93، قهرانی کارگر بنه گز امیدهای استان در سال 95 ت 96 ـ 97 و راه یابی به مسابقات کشوری، قهرمانی شاهین بندر عامری لیک برتر بزرگسالان استان سال 97 ـ 96، قهرمانی بانوان به مدت سه سال متوسط تیم نوجوانان بانوان در استان و نائب قهرمانی جوانان بانوان ثمره  هیات فوتبال شهرستان بوده است.

,

, ,

تا به امروز چه کاری دوست داشتی انجام بدهی که موفق نشدی به اتمامش برسانی؟

, تا به امروز چه کاری دوست داشتی انجام بدهی که موفق نشدی به اتمامش برسانی؟,

شرمند « فوتبال بانوان » هستم هر زمان که قهرمان شده ایم به دلیل کمبود بودجه مالی مجبور به انصراف از مسابقات کشوری شدیم و تیم دوم گروه جایگزین ما شده است، بانوان تنگستان افتخارات خوبی هم داشته اند.

,

حضور در تمامی فستیوال های بانوان به صورت فعال، حضور در المپیاد کشوری زیر 14 سال ماه جاری به مربیگری زینب جمالی که یکی از زحمت کشان فوتبال بانوان هستند و امیدوارم که بتوانم در سال جاری خدمتی به این بانوان بزرگوار داشته باشم.

,

می خواهید از چه کسانی بابت کمک به فوتبال تشکر کنید؟

, می خواهید از چه کسانی بابت کمک به فوتبال تشکر کنید؟,

از محمد نجفی ریاست هیات فوتبال استان بوشهر که حقیقتا در این چندساله برای فوتبال استان بوشهر بی نظیر ظاهر شدن و حمایت های جدی از فوتبال تنگستان داشته اند.

,

عباس بهروزی ریاست سابق اداره ورزشی و جوانان شهرستان تنگستان، کادر هیات فوتبال بخصوص رئیس های کمیته های هیات فوتبال تنگستان، مدیران عامل باشگاه فوتبال، سرپرست باشگاه های فوتبال، کادر فنی باشگاه های فوتبال، بازیکنان باشگاه های فوتبال و بخصوص هواداران عزی فوتبال تشکر می کنم.

,

صحبت پایانی؟

, صحبت پایانی؟,

خدایا چنان کن سر انجام کار تو خشونود بشی و ما رستگار.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه