اخبار داغ

آخرین جزئیات طوفان و گردو غبار شرق استان کرمان؛

مراجعه ۱۴۷ نفر به مراکز درمانی در ریگان/ پایان هفته طوفان با شدت بیشتری در شهرستان ادامه خواهد داشت

مراجعه ۱۴۷ نفر به مراکز درمانی در ریگان/ پایان هفته طوفان با شدت بیشتری در شهرستان ادامه خواهد داشت
فرماندار ریگان گفت : طبق آخرین آمار حدود ۱۴۷ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده اند و درمان شده اند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین باقری فرماندار ریگان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با وقوع  گرد و غبار در سطح شهرستان ریگان اظهار داشت : از روز گذشته شهرستان ریگان با طوفان شن مواجه شده است و میزان آلایندگی تا ۲۱ برابر حد مجاز رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت :  مدارس روز گذشته به دلیل گرد و غبار و وضعیت موجود تعطیل و در ساعت ۱۲ نیز ادارات شهرستان تعطیل شدند .

,

باقری با بیان این که امروز نیز طوفان در شهرستان ادامه دارد ؛ خاطر نشان کرد : امروز نیز مدارس در شهرستان تعطیل می باشند .

,

فرماندار ریگان عنوان داشت : ۶۵ روستا درگیر طوفان شن در شهرستان شده اند و مسیر جاده ترانزیت چابهار به مدت ۲ ساعت روز گذشته بسته بود که اکنون محورهای مواصلاتی باز هستند .

,

وی بیان کرد : جلسه مدیریت بحران تشکیل شده است و تصمیمات لازم گرفته شده است و طبق آخرین آمار حدود ۱۴۷ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده اند و درمان شده اند .

,

باقری افزود :  پیش بینی می شود که وضعیت امروز نیز همانند روز گذشته باشد و از روز پنج شنبه نیز پیش بینی شده که میزان گرد و غبار در شهرستان شروع شود .

,

فرماندار ریگان با اشاره به این که این بادها محلی هستند که سبب گرد و غبار می شوند ، عنوان داشت : بنابراین با پیش بینی هایی از قبل نمی توان مدارس و ادارات را تعطیل کرد .

,

وی ادامه داد : اکنون همه دستگاه ها در آماده باش کامل هستند و پیش بینی شده که پنج شنبه و جمعه طوفان با شدت بیشتری در شهرستان ادامه داشته باشد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه