اخبار داغ

فرمانده سپاه استان البرز:

برخی مسئولان ناآگاه از فضای مجازی با ناامیدی در پی مرعوب کردن اقدامات خودمان هستند/ سیاست غلط ما در جنگ رسانه ای اقدامات "آفندی" است

برخی مسئولان ناآگاه از فضای مجازی با ناامیدی در پی مرعوب کردن اقدامات خودمان هستند/ سیاست غلط ما در جنگ رسانه ای اقدامات "آفندی" است
مولایی افزود: باید بتوانیم قدرت طراحی و اجرای برنامه های فضای مجازی را برای اقدامات پدافندی داشته باشیم. یعنی وقتی دشمن در این فضا حمله می کند ما قبل از حمله دشمن بتوانیم راه حل را در این فضا پیاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ سردار یوسف مولایی فرمانده سپاه سپاه البرز با اشاره به سخنان رهبری در جمع مردم قم با این مضمون که "جوانان با هوشمندی، فضای مجازی را به ابزاری برای زدن تو دهنی به دشمنان تبدیل کنند" در گفتگو با خبرنگار "تیتریک"، گفت: اکنون فضای مجازی مثل سیاست های اصلی کشور شده است و بی توجهی در حوزه آفندی و پدافندی آن، قطعا خسارات های جبران ناپذیری به ما وارد خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
 
,
وی افزود: اکنون بخش عمده سیاست های کشور در حوزه فضای مجازی به صورت آفندی است، یعنی ما فقط منتظر هستیم دشمن حمله فضای مجازی داشته باشد و ما پاسخ دهیم.

فرمانده سپاه استان با اشاره به اینکه در حوزه فضای مجازی، کوتاهی صورت گرفته است، تاکید کرد: برخی از مسئولان ما به عمق فضای مجازی پی نبرده اند و برخی نیز می گویند دیگر نمی توانیم کاری کنیم و این فضا قابل کنترل نیست، درصورتی که این تفکر غلطی است و مرعوب شدن، منفعل شدن و بی اثر کردن کارهای خودمان را در پی دارد. در حالی که اکنون باید در فضای مجازی قدرت پدافندی داشته باشیم ولی متاسفانه الان این فضا بیشتر دست دشمن است، چون ابزار و امکاناتش دست دشمن است، نمی توانیم درست محتواسازی کنیم، مسایل و ابزارها را هم خوب بلد نیستیم و سواد رسانه ای مان نیز مشکل دارد.
 
,
,
,
,

مولایی افزود: باید بتوانیم قدرت طراحی و اجرای برنامه های فضای مجازی را برای اقدامات پدافندی داشته باشیم. یعنی وقتی دشمن در این فضا حمله می کند ما قبل از حمله دشمن بتوانیم راه حل را در این فضا پیاده کنیم و متناسب با تهدید در فضای مجازی محتوا تولید کرده و از ابزارهای مقابله استفاده کنیم، در حالی که در این موارد کوتاهی صورت گرفته است.

,

مولایی در پایان تاکید کرد: باید به سمتی در  این فضاها حرکت کنیم که خودمان را با توجه به تهدیدات موجود مسلح و وارد عمل کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه