اخبار داغ

معاون خدمات شهری شهرداری همدان خبر داد؛

راه‌اندازی بازارچه پرنده‌فروشان در ابتدای سال آینده

راه‌اندازی بازارچه پرنده‌فروشان در ابتدای سال آینده
معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به اینکه پرنده فروشان بر اساس ضوابط زیست‌محیطی به خارج از محدوده شهری منتقل می‌شوند، گفت: زمین مناسب نیز دیده شده تا یک بازارچه در ابتدای سال آینده برای آنها دایر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید علی‌ضمیر در گفت‌و‌گو با نافع با اشاره به وضعیت پرنده‌فروشان که باعث گلایه مردم شده، اظهار کرد:  محلی را اواخر تابستان در انتهای خیابان اکباتان جنب ترمینال معروف به ملایر برای ساماندهی پرنده‌فروشان تعبیه کردیم که آن منطقه موقتی بوده اما نسبت به شرایط چال دباغخانه بهتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با اشاره به اینکه وضعیت بهبود یافته، افزود: شرایط بهداشتی و ایمنی در این منطقه در نظر گرفته شده است.

,

معاون خدمات شهری شهرداری همدان تصریح کرد: در بودجه سال آینده دیده شده که یا با مشارکت بخش خصوصی و یا توسط شهرداری همدان یک بازارچه مطابق ضوابط محیط زیستی خارج از محدوده شهر همدان برای آنها احداث ‌شود.

,

وی ادامه داد: : مکانی متناسب با استانداردها برای آنان در نظر می‌گیریم و پرنده فروشان بر اساس ضوابط زیست محیطی به خارج از محدوده شهری منتقل می‌شوند.

,

علی‌ضمیر گفت: زمین مناسب نیز دیده شده و رایزنی‌هایی با سرمایه‌گذار و اتحادیه مربوطه انجام شده تا یک بازارچه در ابتدای سال آینده برای پرنده‌فروشان دایر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه