اخبار داغ

بارش باران های سیل آسا در کهگیلویه وبویراحمد/آزمون سخت دستگاه های خدمات رسان+تصاویر

بارش باران های سیل آسا در کهگیلویه وبویراحمد/آزمون سخت دستگاه های خدمات رسان+تصاویر
باجود هشدارهای فراوان اخیر از سوی رسانه های کهگیلویه وبویراحمد مبنی بر بارش باران های سیل آسا در کهگیلویه وبویراحمد، سازمان حمل و نقل جاده ای و دستگاه های خدمات رسان در ورطه آزمون سخت قرار گرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا؛ طبق گفته هواشناسی هفته جاری یکی از هفته های پر بارش در استان کهگیلویه وبویراحمد و غرب کشور بوده که به صورت برف و باران در نقاط مختلف استان شروع بخ بارش کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا؛, طبق گفته هواشناسی هفته جاری یکی از هفته های پر بارش در استان کهگیلویه وبویراحمد و غرب کشور بوده که به صورت برف و باران در نقاط مختلف استان شروع بخ بارش کرده است.,

 

,

 

,

باجود هشدارهای فراوان اخیر از سوی رسانه های کهگیلویه وبویراحمد و سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران های سیل آسا در کهگیلویه وبویراحمد، سازمان حمل و نقل جاده ای و دستگاه های خدمات رسان در ورطه آزمون سخت قرار گرفته اند.

,

 

,

, ,

 

,

گفتنی است یک هزار و 500 کیلومتر راه خاکی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که با بارش باران و برف دچار آسیب دیدگی شدید و گاها مسدود شدن می شود.

,

 

,

 

,

بیش از 44 درصد جمعیت افزون بر 723هزار نفری این استان در روستاها ساکن هستند که راه داری و حمل و نقل جاده ای و سایر دستگاه های خدمات رسان استان در این بارش های سنگین وظیفه رسیدگی به جاده های ارتباطی این جمعیت روستانشین را دارند.

,

 

,

 

,

با وجود برگزاری مانورها زمستانی دستگاه های خدمات رسان در استان اکنون این بارش ها ثابت می کنند که آیا این مانورها کارساز بوده است یا نه؟ و آیا می توان در عمل نیز این آمادگی را اثبات کنند و با سرعت عمل به موقع و اثربخش خود به داد شهروندان برسند؟

,

 

,

, ,

 

,

استان کهگیلویه وبویر احمد حدود 6 هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان 142 کیلومتر بزرگراه، 505 کیلومتر راه اصلی، یکهزار و 238 کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.

,

 

,

 

,

طبق گفته مسوولان، 23 راهدارخانه ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی این استان با 200 دستگاه وسیله نقلیه سبک، نیمه سنگین و سنگین در جاده‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد در حال خدمات رسانی است.

,

, ,

با وجود اینکه 12در صد از جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب 11 هزار خانوار با جمعیتی معادل 70 هزار نفر عشایر هستند و 2 هزار و 400 کیلومتر جاده عشایری در مناطق قشلاقی گچساران، باشت، کهگیلویه،بهمئی و چرام  وجود دارد، توجه ویژه مسوولان حمل و نقل و دستگاه های خدمات رسان را در این خصوص می طلبد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه