اخبار داغ

عضو هیأت مدیره اتحادیه مشاوران املاک همدان:

بازار رهن و اجاره‌بها در کشور غیرحرفه‌ای است

بازار رهن و اجاره‌بها در کشور غیرحرفه‌ای است
عضو هیأت مدیره اتحادیه مشاوران املاک همدان با بیان اینکه رهن و اجاره در استان همدان و کشور غیرحرفه‌ای بوده، گفت: دلیل آن عدم ثبات اقتصادی است و سرمایه گذاران به صورت حرفه‌ای در این بخش ورود نمی‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام رحیم‌بخش در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه در حوزه اجاره‌بها کاهش محسوسی رخ نداده، اظهار کرد: حتی شرایط به نحوی است که ممکن است با افزایش نرخ اجاره‌بها نیز مواجه شویم که اتفاق ناخوشایندی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ب,

وی با اشاره به اینکه در حوزه اجاره‌بهای مسکن، موجران به دلیل نیاز مالی وارد این عرصه می‌شوند، افزود: این اتفاق کاملا غیرحرفه‌ای بوده و هنوز در کشور بازار رهن و اجاره حرفه‌ای را تجربه نکرده‌ایم.

,

عضو هیأت مدیره اتحادیه مشاوران املاک همدان تصریح کرد: افراد بر اساس نیازی که دارند برای اجاره ملک خود برنامه‌ریزی می‌کنند و بر اساس روندی که از گذشته وجود داشته در سال جدید نیز افزایش اجاره‌بها را مد نظر قرار می‌دهند.

,

وی با تأکید بر اینکه در 15 سال گذشته شاهد کاهش اجاره‌بها نبودیم، خاطرنشان کرد:  این اتفاق به دلیل وجود سابقه ذهنی افراد است که تصور می‌کنند باید هر سال میزان اجاره‌بها افزایش یابد.

,

رحیم‌بخش با بیان اینکه بازار حرفه‌ای اجاره‌بها در دنیا یک بازار ثانویه مسکن به حساب می‌آید اما در کشور ما چنین بازاری وجود ندارد، گفت: دلیل این امر عدم ثبات اقتصادی است که باعث شده سرمایه‌گذاران در این حوزه ورود نکردند.

,

وی اظهار کرد: پیش‌بینی‌ می‌شود که تا پایان سال جاری افزایش خرید و فروش و یا قیمت اجاره‌بها نداشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه