اخبار داغ

امام جمعه ملایر:

نگاه نفرت‌انگیز ملت‌ها به آمریکا نشانه زوال قدرت او است

نگاه نفرت‌انگیز ملت‌ها به آمریکا نشانه زوال قدرت او است
امام جمعه ملایرگفت: امروز ملت‌های آزادی‌خواه عالم نگاه نفرت‌آمیزی نسبت به امریکا دارند و این بزرگ‌ترین نشانه افول و زوال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد برقراری در گفت‌وگو با نافع اظهار کرد: در حالی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که به حول و قوه الهی از یک پرونده درخشان با فعالیت بالا و از ظرفیت ارزشمندی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی با بیان اینکه معمولاً مسؤولان وقتی در هر کشوری می‌خواهند گزارش دهند، فعالیت وضع امروز را با دولت‌ها و حکومت‌های سابق مقایسه می‌کنند گفت: امروز وقتی خدمات جمهوری اسلامی را نسبت به دوران حاکمیت استبداد پهلوی مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم نظام جمهوری اسلامی در همه زمینه‌ها توفیقات چشمگیری داشته است.

,

امام جمعه ملایر بیان کرد: امروز اقصی نقاط کشور اگر سر بزنیم، جایی نیست که خدمات جمهوری اسلامی به آن نرسیده باشد و این از موفقیت‌های محسوس انقلاب است.

,

وی خاطرنشان کرد: با وجود دشمنی دشمنان و کارشکنی‌ها ما به این همه موفقیت بزرگ دست یافتیم و شیطنت آمریکا از همان بدو انقلاب برای شکست جمهوری اسلامی در دستور کار کاخ سفید بود و تاکنون نیز از کارشکنی‌ها دریغ نکرده است.

,

برقراری اضافه کرد: آمریکا در عرصه بین‌المللی و سازمان‌های بین‌المللی تا توانسته کارشکنی کرده و سد راه پیشرفت ایران اسلامی بوده، اما با همه این‌ها ایران به عنوان کشوری مقتدر، پیشرفته، پیشتاز و دارای صنعت فناوری است و در مقابل قدرت آمریکا رو به افول است.

,

وی ادامه داد: امروز ملت‌های آزادی‌خواه عالم را که می‌بینید، نگاه نفرت‌آمیزی نسبت به امریکا دارند و این بزرگ‌ترین نشانه افول و زوال است.

,

امام جمعه ملایر اضافه کرد: آمریکا در عراق، سوریه و افغانستان تلاش کرد که پایگاه نظامی، سیاسی و اجتماعی ایجاد کند، اما یکی پس از دیگری این پایگاه‌ها را از دست می‌دهد.

,

وی با بیان اینکه آمریکا خروج تدریجی خود را از سوریه اعلام کرده و این را در مجامع بین‌المللی نیز بیان کرده است، افزود: آمریکا در منطقه دچار سراسیمگی شده و نمی‌داند که نیروها در منطقه بماند یا نماند، چون هم اگر بماند موجب شکست و آبروریزی است و هم اگر نیروهای خود را با دست خود از منطقه غرب آسیا خالی کند، مهر ذلت دیگری بر جبین آمریکای به ظاهر قدرتمند است.

,

برقراری با اشاره به وضعیت اقتصادی و بدهی تریلیونی آمریکا تصریح کرد: اختلاف شدید بین هیأت حاکم آمریکا با نمایندگان آمریکا دارد و نیز انزوای شخص رئیس جمهور که به عنوان شخصی احمق و دلقک شناخته شده است، نمونه‌های دیگری از افول است.

,

وی با بیان اینکه در کشور ما می‌خواستند دلار را بازیچه سیاست شوم خودشان برای کارشکنی اقتصادی قرار دهند که البته مدیریت شد، افزود: تحریم فلج‌کننده‌ای را برای ایران تعبیر می‌کردند که دیدیم این تحریم‌ها فلج‌کننده نشد و مردم پای کار آمدند و مدیریت کردند.

,

امام جمعه ملایر یادآور شد: اگر مدیریت صحیحی در کشور شکل بگیرد و  انسجام مدیریتی برای انجام کارها باشد و وحدت و همدلی بین مردم و مسوولان به نحو احسن شکل بگیرد و آن انتظاری که رهبر معظم انقلاب از دولت مردان دارند، عملیاتی شود، ما بیش از این شاهد صعود قدرت جمهوری اسلامی و افول دولت به ظاهر قدرتمند امریکا خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه