اخبار داغ

خبرنگار شیرازه حائز رتبه نخست در جشنواره رسانه ای ابوذر شد

خبرنگار شیرازه حائز رتبه نخست در جشنواره رسانه ای ابوذر شد
چهارمین جشنواره ملی رسانه ای ابوذر برگزیدگان خود در سطح ملی را شناخت و در این میان، سه تن از خبرنگاران و عکاسان استان فارس حائز مقام برتر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، مرضیه امیری خبرنگار سایت خبری تحلیلی شیرازه در چهارمین جشنواره ملی رسانه ای ابوذر، مقام نخست در بخش خبر را کسب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه, شیرازه, شیرازه,
 
,
در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی ابوذر در بخش گزارش نیز محمدامین افشارپور از ایرنا استان فارس مقام دوم کشور را به خود اختصاص داد. همچنین مقام دوم کشوری در رشته عکاسی نیز به احمدرضا مداح عکاس خبرگزاری فرهنگ رضوی فارس در استان فارس رسید.
,
 
,
به این جشنواره ۲۰هزار اثر ارسال شده بود و به دلیل کسب بیشترین تعداد جوایز و همراهی بخش زیادی از رسانه های استانی جایزه ویژه ای به مصطفی اژدری رئیس بسیج رسانه استان فارس تقدیم شد.
,
 
,
چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف ارتقا و غنی‌سازی تولیدات انقلابی‌محور رسانه‌ها به همت سازمان بسیج رسانه برگزار شد.
,
 
,
مخاطبان این جشنواره رسانه ای در قالب های خبر، مقاله، عکس خبری، موشن‌گرافی، تیتر، گزارش، مستند و کاریکاتور برای آثار منتشرشده در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری با یکدیگر رقابت کردند.
,
 
,

این دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر در محورهای اصلی مقاومت، دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بسیج و حوزه‌های اقدام، بصیرت و دشمن‌شناسی، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی و دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه