اخبار داغ

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

بسیج در محرومیت زدایی قدم های محکمی برداشته است

بسیج در محرومیت زدایی قدم های محکمی برداشته است
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج مردمی متشکل از تمامی اقشار جامعه در بحث اقتصاد مقاومتی، فعالیت در فضاهای سایبری و همچنین همکاری و هماهنگی با تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادها توانسته است گامی مهم در عمران آبادانی و محرومیت زادیی کشور بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، بشیر خالقی صبح امروز در دیدار با فرمانده و اعضای سپاه ناحیه خلخال گفت: بسیج مردمی متشکل از تمامی اقشار جامعه در بحث اقتصاد مقاومتی، فعالیت در فضاهای سایبری و همچنین همکاری و هماهنگی با تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادها توانسته است گامی مهم در عمران آبادانی و محرومیت زادیی کشور بردارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: با توجه به هجمه های مختلف دشمنان در بعد تبلیغاتی با  استفاده از ظرفیت های بسیج مردمی می توان در مقابل جنگ نرم دشمن ایستاد.

,

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس اظهار داشت: نمانیندگان مجلس نیز آماده هرگونه همکاری برای پیشبرد اهداف بسیج در حوزه های گوناگون علمی ،فرهنگی و اقتصادی هستند.

,

خالقی گفت: تمامی مردم و مسئولین باید کمک حال همدیگر بوده و با وحدت و یک‌دلی در جهت توسعه شهرستان قدم بردارند.

,

فرمانده سپاه ناحیه خلخال نیز گفت: بسیج از  بطن مردم و با هدف حفظ انقلاب و دستاوردهای ارزشمند اسلامی تحت پرچم واحد اسلام و قرآن و ولایت است.

,

وی افزود: از بدو تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیج حضور فعالی در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و فرهنگی ایفا کرده است.

,

سرهنگ جهانبخش عطایی با اشاره به دهه فجر و ورود انقلاب به چهل سالگی،  افزود: اختلاف سلیقه همیشه است. باید تلاش کنیم که همکاری و هم افزائی برای نزدیکی مردم و در نهایت رشد و شکوفائی نظام شود تا در این جنگ اقتصادی نیز پیروز شویم.

,
,
,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه