اخبار داغ

یوسف‌خانی مطرح کرد؛

نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار/ مرغ ارزان شد

نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار/ مرغ ارزان شد
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش ۲۵۰ تومانی نرخ مرغ نسبت به روز گذشته در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۹ هزار و ۵۰۰، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۱۲ هزار و ۷۰۰، توزیع درب واحد‌های صنفی ۱۲ هزار و ۹۰۰ و خرده فروشی ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
به گفته وی، نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۱۲ هزار و ۹۰۰ و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان است.
,
 
,
یوسف‌خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات در بازار افزود: قیمت هر کیلوگرم سینه با کتف ۲۲ هزار، سینه بدون کتف ۲۳ هزار و فیله مرغ را ۲۶ هزار تومان اعلام کرد.
,
 
,
بیشتر بخوانید: عرضه روزانه ۵۰۰ تن گوشت مرغ تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار
,
 
,
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی کاهش تقاضا و عرضه مرغ منجمد را دلیل اصلی افت ۲۵۰ تومانی نرخ مرغ در بازار اعلام کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی عرضه و تقاضا و قیمت نهاده‌های دامی پیش بینی می‌شود که قیمت مرغ در دامنه ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۵ هزار تومان در نوسان باشد.
,
 
,
وی قیمت واقعی هر کیلو مرغ زنده را ۸ هزار و ۵۰۰ و مرغ آماده به طبخ را ۱۳ تا ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: این درحالی است که مرغداران در شرایط فعلی سود بیشتری از محل فروش مرغ عایدشان می‌شود.
,
 
,
یوسف‌خانی در پایان با انتقاد از قیمت کنونی نهاده‌های دامی در بازار تصریح کرد: هم اکنون هر کیلو ذرت با نرخ یک هزار و ۶۰۰ و کنجاله سویا ۳ هزار و ۷۰۰ تومان به مرغدار تحویل داده می‌شود که انتظار می‌رود با توزیع نهاده‌های دامی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام، بازار به آرامش برسد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه