اخبار داغ

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد؛

تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان برای شرکت زغال سنگ کرمان

تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان برای شرکت زغال سنگ کرمان
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: توافق قطعی برای تامین ۱۰۰ میلیارد تومان منابع مورد نیاز شرکت زغالسنگ کرمان از طریق تهاتر بدهی های صندوق فولاد کشور صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی روز گذشته در نشست مشترک با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق فولاد و مدیرعامل بانک رفاه کشور به منظور پیگیری حل مشکل تامین مالی شرکت زغالسنگ کرمان اظهار داشت: در خصوص تهاتر ۱۰۰ میلیارد تومان منابعی که از طریق صندوق فولاد قرار است به مجموعه شرکت زغاسنگ کرمان اختصاص یابد این مسئله به دلایل مختلف تاکنون انجام نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛ ,
وی اعلام کرد: علی رغم برگزاری چندین جلسه در این زمینه اما کار به نتیجه نرسیده و لازم است در این خصوص تصمیمات لازم توسط وزیر محترم انجام شود.
,
 
,
پورابراهیمی افزود: ضمن اینکه پیگیری ها از طریق مجلس هم برای افزایش منابع مورد نیاز بانک رفاه برای تهاتر مذکور صورت گرفته و انتظار بر این است که طبق توافق انجام شده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستورات لازم را جهت تهاتر بخشی از مطالبات صندوق فولاد با بدهی های این صندوق جهت حل مشکل شرکت زغالسنگ کرمان انجام دهد.
,
 
,
همچنین نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با قدردانی از همکاری خوب بانک رفاه برای تهاتر ۱۰۰ میلیارد تومانی برای دانشگاه علوم پزشکی کرمان اعلام کرد: تلاش های بی وقفه و موثر مدیر و پرسنل بانک رفاه استان کرمان منجر به این تهاتر شد که جای قدرانی دارد.
,
 
,
مدیرعامل بانک رفاه کشور در این جلسه از کارهای انجام شده ارائه داد و از دکتر پورابراهیمی جهت همکاری برای افزایش ۳۰۰ میلیارد تومان سهم بانک رفاه در تهاترهای اخیر تشکر کرد.
,
 
,
وی افزود: پیگیری ها موجب شد ۳۰۰ میلیارد تومان به سقف منابع بانک رفاه جهت تهاتر افزایش پیدا کند که این مسئله کمک می کند به اینکه موضوع تهاتر در حوزه های مختلف عملیاتی شود.
,
 
,
وی بیان کرد: از مجموع منابع ۳۰۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده برای تهاتر تاکنون بخشی برای دانشگاه علوم پزشکی کرمان و رفسنجان انجام شده  و مابقی امکان تهاتر را با نظر وزیر فراهم می کند.
,
 
,
مدیرعامل صندوق فولاد نیز در ادامه با توجه به توافق قبلی اعلام کرد: آماده هستیم بخش باقیمانده این اعتبار را برای تهاتر جهت کمک به مشکلات صندوق فولاد و همچنین شرکت غالسنگ اختصاص دهیم و موضوع بحث زغالسنگ کرمان یکی از اولویت ها خواهد بود.
,
 
,
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم بیان کرد: پیگیری های انجام شده توسط رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص حل مشکلات زغالسنگ به عنوان یکی از مجموعه های وابسته به این وزارتخانه قابل تقدیر است و لذا باید هر چه سریعتر نهایی شوند.
,
 
,
شریعتمداری افزود: طبق توافق قبلی با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی میزان ۱۰۰ میلیارد تومان منابع مذکور با تسریع زمانی باید از طریق بانک رفاه به واسطه مطالبات صندوق فولاد در اختیار شرکت زغالسنگ کرمان قرار گیرد.
,
 
,
در پایان این نشست مشترک، بانک رفاه اعلام کرد طی سه روز اینده این تهاتر را به نفع صندوق فولاد انجام دهد و صندوق فولاد نیز پذیرفت تا هفته اینده منابع ۱۰۰ میلیارد تومانی را در اختیار شرکت زغالسنگ به شکل قطعی برای طرح ها توسعه ای و اشتغالی قرار دهد.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه