اخبار داغ

امروز

عملیات پروژه 4 خطه کردن محور نهاوند- کنگاور آغاز شد

عملیات پروژه 4 خطه کردن محور نهاوند- کنگاور آغاز شد
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: عملیات چهارخطه کردن ۵۵ کیلومتر محور نهاوند- فیروزان- سه‌راهی کنگاور در ردیف پروژه ملی قرار گرفت و امروز رسماً آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع حسن بهرام‌نیا امروز در حاشیه مراسم اجرایی شدن عملیات 4 خطه کردن ۵۵ کیلومتر محور نهاوند- فیروزان- سه‌راهی کنگاور در در جمع خبرنگاران گفت: همدلی و هم‌نوایی ایجاد شده در بین مسؤولان در سال‌های اخیر در شهرستان نهاوند باعث سازندگی و توسعهٔ منطقه شده و بارقه‌های امید را در دل مردم ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اظهار کرد: بعضاً حواشی و سیاسی‌کاری‌ها باعث عدم توجه مسؤولان به مردم شهرستان نهاوند شده که نتیجه آن عقب‌افتادگی و عدم توسعه شهرستان بوده اما امروز در سایه همین همدلی مردم و مسؤولان با تلاش‌های فراوان اقدامات مؤثر و مفیدی انجام ‌شده است.

,

نماینده مردم نهاوند در مجلس افزود: یکی از مطالبه مردم بخش خزل پروژه چهار خطه کردن محور نهاوند به فیروزان بود که امروز با حضور فرماندار و معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.

,

وی بیان کرد: آغاز اجرای پروژه چهار خطه کردن محور نهاوند به فیروزان از پل حاج علیمراد تا شهر فیروزان کار بسیار مهمی است که باعث کاهش تصادفات در این محور حادثه‌خیز می‌شود.

,

بهرام‌نیا با اشاره به مشخصات این پروژه گفت: 55 کیلومتر محور نهاوند به فیروزان و سپس سه‌راهی شهر کنگاور در استان کرمانشاه در ردیف پروژهٔ ملی قرارگرفته است و امروز با حضور مسؤولان و پیمانکار، فاز دوم طرح رسماً شروع شد.

,

وی با تأکید بر تسریع در روند اجرای این طرح، تصریح کرد: اعتبار این طرح 3 میلیارد تومان است که با توجه به پیشرفت پروژه اعتبار مجدد تزریق می‌شود.

,

نماینده مردم نهاوند در مجلس به دیگر پروژه‌های راه‌سازی و ساماندهی محورهای ورودی نهاوند اشاره و اضافه کرد: یک پیمانکار مسلط بر کار برای ادامه عملیات ساماندهی محور نهاوند به اورزمان در نظر گرفته‌ شده و در روزهای آینده از روستای عشوند نهاوند به سمت ملایر شروع به کار می‌کند.

,

وی عنوان کرد: پنج پروژه ملی برای شهرستان نهاوند گرفته ‌شده که در سال ۹۸ از ردیف اعتبار ملی استفاده می‌کنند که پروژه‌های راه‌سازی از جایگاه ویژه‌ای در این زمینه برخوردارند.

,

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: تعریض و ساماندهی 76 کیلومتر راه روستایی شروع ‌شده که برای این طرح‌ها ۸ میلیارد تومان اعتبار جذب ‌شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه