اخبار داغ

معاون صنعت و معدن استان زنجان:

هیچ ممنوعیتی در صادرات چاقو از گمرک استان زنجان وجود ندارد

هیچ ممنوعیتی در صادرات چاقو از گمرک استان زنجان وجود ندارد
معاون صنعت و معدن استان زنجان در مورد صادرات چاقو از گمرک استان زنجان گفت: هیچ ممنوعیتی در صادرات چاقو از گمرک استان زنجان وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرعلی مسیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد سوالی مبنی بر هدایت صادر کنندگان به سمت استفاده از ظرفیت بازار کشورهای همجوار اظهار کرد: وظیفه دولت تامین زیر ساخت‌های لازم است ولی نمی‌تواند صادر کنندگان را اجبار به صادرات محصولات تولیدی به یک کشور خاص کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: دولت می‌تواند در کارهای تسهیل در امر تجارت مانند تجارت با عراق و ایجاد بازارچه‌های مختلف و 24 ساعته کردن گمرک به صادر کنندگان کمک کند.

,

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: در بحث اطلاع رسانی با تجار مانند برپایی نمایشگاه‌های مختلف برای حضور تجار اقدام می‌شود تا در صورت تمایل صادر کنندگان در کشور مورد نظر حضور داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه مشوق‌های ریالی از صادر کننده وجود ندارد و دولت در مورد این موضوع چیزی را اعلام نکرده است افزود: دولت در حمایت از صادر کنندگان اقدام موثر در کاهش سود بانکی کرده است.

,

مسیبی در مورد ممنوعیت صادرات چاقو از گمرک استان زنجان عنوان کرد: هیچ مشکلی در صادرات چاقو از طریق گمرک استان زنجان وجود ندارد.

,

وی ابراز کرد: از طریق گمرک استان زنجان امکان صادرات چاقو وجود دارد اگر مواردی وجود دارد گفته شود تا پیگیریهای لازم صورت بگیرد.

,

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: صادرات همه کالاها مجاز است مگر اینکه در شرع و قانون نباشد و تا به امروز ندیدم صادرات چاقو ممنوع باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه