اخبار داغ

رئیس کمیسیون مبارزه با فساد اقتصادی:

وضعیت آب شرب دو روستای یکن‌آباد و مهدی‌آباد تعیین تکلیف شود

وضعیت آب شرب دو روستای یکن‌آباد و مهدی‌آباد تعیین تکلیف شود
رئیس کمیسیون مبارزه با فساد اقتصادی گفت: در حال حاضر آب شرب مهم‌ترین مسئله برای تضمین آینده مردم روستاهای یکن‌آباد و مهدی‌آباد بوده که اگر محقق نشود تمام برنامه‌ریزی‌های اقتصادی انجام شده و پتانسیل‌های ایجاد شده از بین خواهد رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش نافع،‌ امیر خجسته در جمع معتمدین، اعضای شورا و دهیار روستای یکن‌آباد با اشاره به اینکه روستای یکن‌آباد یکی از روستاهای موفق در حوزه اشتغال‌زایی است، گفت: این روستا به خاطر داشتن چند کارگاه تولیدی لباس با برند کشوری، پگ‌های بیمارستانی، زیره کفش، خانه‌های بوم گردی، کارگاه چاپ و چندین تولیدی دیگر از نظر اشتغالزایی موقعیت خوبی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: در حال حاضر آب شرب مهم‌ترین مسئله برای تضمین آینده مردم این روستاست و اگر این کار انجام نشود تمام برنامه‌ریزی‌های اقتصادی انجام شده و پتانسیل‌های ایجاد شده از بین خواهد رفت.

,

رئیس کمیسیون مبارزه با فساد اقتصادی با اشاره به اینکه سرباز بودن فاضلاب پادگان قهرمان حتی آب شرب یکن‌اباد و‌مهدی‌آباد را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده، اظهار کرد: مسؤولان پادگان قهرمان باید هر چه زودتر نسبت به حل مشکل 5 هزار نفر مردم ساکن در دو روستا اقدام کرده و تصمیم درستی اتخاذ کنند.

,

وی با اشاره به اخذ هزار و 800 تن قیر برای جاده کرمانشاه و 2 هزار تن برای جاده ملایر در چند سال اخیر تصریح کرد: امسال ۳۸ روستا و ۴۵ پروژه قیر رایگان برای بهسازی دریافت کردند و طبق آمار در چهار سال گذشته با تلاش و پیگری انجام گرفته ۳۵۵ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی با 5 هزار و 800 تن قیر رایگان به روستاهای بخش مرکزی اختصاص یافته که باعث تغییرات بسیاری در روستاهای بخش مرکزی شده است.

,

نماینده مردم همدان و‌فامنین در مجلس خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم در حوزه همدان تمامی تلاش خود را برای پیگیری مطالبات مردم به کار بسته‌اند و با هم‌افزایی و رقابت در عملکرد به دنبال تحقق هر چه بیشتر خواست مردم هستند و ‌این ‌موضوع باعث شده تا اتفاقات بسیارخوبی در کشور ‌و‌استان همدان بیافتد.

,

در ادامه عبدلی بخشدار بخش مرکزی نیز با اشاره به اینکه دهیاری‌ها و بخشداری امسال بودجه چشم‌گیری نداشتند، بیان کرد: اما کارهای بسیار خوبی در خصوص آسفالت و آماده‌سازی اتفاق افتاده که این به علت پیگیری نمایندگان همدان در سطح ملی برای تهیه  قیر رایگان برای بهسازی روستاها بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه