اخبار داغ

در آیین شکرگذاری مطرح شد؛

افزایش ۳۷ درصدی پرداخت زکات در استان زنجان/ شورای زکات در ۶۶ درصد روستاهای استان زنجان تشکیل شده است

افزایش ۳۷ درصدی پرداخت زکات در استان زنجان/ شورای زکات در ۶۶ درصد روستاهای استان زنجان تشکیل شده است
افزایش 37 درصد پرداخت زکات و تشکیل شورای زکات در 66 درصد روستاهای استان زنجان از مواردی بود که در مراسم شکرگذاری در روستای مشکین زنجان مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آئین شکرگزاری نزولات آسمانی امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی در روستای مشکین از توابع شهرستان زنجان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در این مراسم با بیان اینکه روستای مشکین و اکثر روستاهای بخش قره‌پشتلو همواره در پرداخت زکات پیشرو هستند، عنوان کرد: استان زنجان جزو رتبه های برتر کشوری در پرداخت زکات است و شهرستان زنجان امسال از بیش از 11 میلیارد تومان زکات جمع آوری شده در استان، سهم 2 میلیارد و 340 میلیون تومانی دارد.

,

وی با اشاره به رشد 37 درصدی پرداخت زکات در استان زنجان نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: بخش قره‌پشتلو نیز طی سال جاری سهم 260 میلیون تومانی در زکات جمع آوری شده استان داشته است.

,

صفری تصریح کرد: در حال حاضر شورای زکات در 66 درصد روستاهای استان زنجان با هدف نهادیه کردن فرهنگ زکات در بین جامعه هدف تشکیل شده است.

,

گفتنی است، در این مراسم که با حضور پرشور اهالی روستای مشکین و روستاهای اطراف برگزار شد، ضمن اقامه نماز شکر، تعدادی از مودیان و عاملین زکات نیز تجلیل شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه