اخبار داغ

فرمانده انتظامی انار خبر داد؛

دستگیری ۳پسر اخاذ زن نما در شهرستان انار

دستگیری ۳پسر اخاذ زن نما در شهرستان انار
فرمانده انتظامی انار گفت:سه پسر جوان که در فضای مجازی خود را دختر جلوه داده و از طعمه خود اخاذی کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛سرهنگ خلیلی نژاد در تشریح خبر بیان داشت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی براخاذی از پسر نوجوانش توسط افردی در یکی از شبکه های اجتماعی بررسی موضوع در دستور کار ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی افزود: پسر نوجوان این مالباخته در فضای مجازی با فرد ناشناسی که خود را دختر معرفی کرده آشنا شده و یک مدت با هم تبادل متن و عکس خصوصی داشته اند و نهایتا آن فرد ناشناس با تهدید به انتشار همین عکس ها و اطلاعات خصوصی از این پسر نوجوان بیش از ۴۰ میلیون ریال وجه نقد و یک دستگاه گوشی تلفن همراه اخاذی می کند.

,

سرهنگ خلیلی نژاد با اشاره به اینکه فرد کلاهبردار به تدریج این مبلغ را طی یکسال از این پسر نوجوان دریافت کرده بود اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با جمع آوری مستندات لازم و اقدامات تخصصی در فضای مجازی سرانجام متهمان که ۳ نفر پسر جوان بودند شناسایی وآنان را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

,

وی تصریح کرد:متهمان در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی و اغفال مالباخته با جا زدن خود به عنوان یک دختراقرار کردند و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

سرهنگ خلیلی در پایان یادآور شد:فضای مجازی محیطی است که کاربران می توانند می توانند با هر هویت، نام و نشانی حاضر شده و خود را شخصیت و جنسیت متفاوت از آن چه هستند معرفی کنند بنابراین در این فضا نباید به هیچ عنوان به افراد ناشناس اعتماد و اطلاعات شخصی را ردو بدل کنیم.

,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه