اخبار داغ

در ۹ ماهه سال جاری صورت گرفت؛

جابجایی ۱.۴ میلیون کانتینر در بندر شهید رجایی

جابجایی ۱.۴ میلیون کانتینر در بندر شهید رجایی
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار کرد:در نه ماهه سال جاری، یک میلیون و 412 هزار TEU کانتینر در بندر شهید رجایی به عنوان پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران تخلیه و بارگیری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛اله مراد عفیفی پور،مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به عملکرد کانتینری بندر شهید رجایی از ابتدای سال97 تا ابتدای دی ماه جاری، اظهار داشت: در این دوره زمانی، در مجموع یک میلیون و 412 هزار و 487 TEU کانتینر(هر تی ای یو معادل یک کانتینر بیست فوت) در بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران تخلیه و بارگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی ادامه داد: از مجموع یک میلیون و 49 هزار و 805 TEU کانتینر پر تخلیه و بارگیری شده، 257 هزار و 354 TEU مربوط به محموله های ترانزیتی بوده است.

,


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان کرد: طی نه ماهه امسال، 181 هزار و 683 TEU از طریق بندر شهید رجایی به عنوان اصلی ترین بندر کانتینری ایران به سایر بنادر منطقه ترانشیپ شده است.

,
,


عفیفی پور همچنین از جابجایی بالغ بر 272 هزار TEU کانتینر حامل کالاهای صادراتی و حجمی افزون بر 291 هزار TEU کانتینر وارداتی طی نه ماهه سال جاری خبر داد.

,
,


وی خاطر نشان کرد: بندر شهید رجایی با بهره مندی از پیشرفته ترین پایانه های کانتینری و برخورداری از تجهیزات روز دنیا، به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران محسوب می شود که تخلیه و بارگیری بیش از 80 درصد کالاهای کانتینری درسطح بنادر کشور را پشتیبانی می کند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه