اخبار داغ

رونمایی از شاهکار جدید در خیابان های شهر یاسوج/تبدیل شدن پایتخت طبیعت به ونیز ایتالیا!+تصاویر

رونمایی از شاهکار جدید در خیابان های شهر یاسوج/تبدیل شدن پایتخت طبیعت به ونیز ایتالیا!+تصاویر
پس از شروع هر بارش باران جدی در یاسوج به دلیل غیراستاندارد بودن خیابان ها در برخی از نقاط شهر، رودخانه های فصلی ایجاد شده می شود که تردد اتومبیل ها را با مشکل مواجه می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا؛ استان کهگیلویه وبویراحمد از جمله استان های پر بارش کشور است که این موضوع باعث نامگذاری سرزمین چهارفصل بر روی آن شده است. شهر یاسوج به نگین سرزمین چهارفصل و پایتخت طبیعت ایران زمین مشهور است و در فصول مختلف سال شاهد نزول رحمت الهی است که کام چشمه ساران را سیراب می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,

 

,

قرار گرفتن شهر یاسوج در منطقه پر بارش مستلزم توجه بیشتر مسوولان به زیرساخت ها و معابر شهری در روزهای بارانی است، تجمع باران ها در برخی از خیابان های به گونه ای است که گویی شهر یاسوج به ونیز ایتالیا تبدیل شده است.

,

 

,

, ,

 

,

پس از شروع هر بارش باران جدی در یاسوج به دلیل غیراستاندارد بودن خیابان ها در برخی از نقاط شهر رودخانه های فصلی ایجاد شده می شود که تردد اتومبیل ها را با مشکل مواجه می کند.

,

جای شکرش باقیست که شهر یاسوج دارای شیب ملایمی است و آبهای سطحی در آن در حرکت هستند وگرنه تجمع آبهای حاصل از باران می توانست اکثر نقاط یاسوج را غیرقابل تردد کند.

,

 

,

, ,

 

,

برخی از خیابان های شهر یاسوج به دلیل زیرسازی نامناسب در هنگام بارش باران و جمع شدن آب های جاری تبدیل به رودخانه های فصلی شده به گونه ای که غیرقابل تردد می شوند که خطرات فراوانی را برای شهروندان به همراه دارد.

,

 

,

, ,

 

,

یکی از این رودخانه های فصلی ایجاد شده در بلوار قربی و مقابل بیمارستان شهیدجلیل یاسوج بوده که وضعیت بغرنجی را به وجود آورده است.

,

 

,

از دیگر نقاط مستعد ایجاد رودخانه فصلی منطقه بلهزا و خیابان اصلی آن بوده که محل تردد حجم عظیمی از اتومبیل ها و عابرین پیاده بوده که وضعیت نابسامانی را ایجاد می کند.

,

 

,

, ,

 

,

پاییز و زمستان سال جاری که بارش ها بیش از سال های قبل بوده همت بیشتر مسوولان شهری را در مدیریت بحران می طلبد که از بروز مشکلات برای شهروندان جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه