اخبار داغ

باند سارقان طلاجات منزل در بوشهر متلاشی شد

باند سارقان طلاجات منزل در بوشهر متلاشی شد
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سارقان طلاجات منزل در بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛سردار خلیل واعظی  فرمانده انتظامی استان بوشهر  در جمع خبرنگاران در بوشهرگفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات منزل در شهر بوشهر کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان طرح شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی با تاکید بر اجرای طرح ضربتی به باندهای سارقان در بوشهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات منزل در شهر بوشهر کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان بوشهر طرح شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

,

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با انجام اقدامات پلیسی، تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی هویت یکی از سارقان در یکی از مراکز استان‌های همجوار شناسایی شد.  سردار واعظی با بیان اینکه این باند سارق غیربومی در ایام خاصی از هفته با خودروهای مختلف وارد شهر بوشهر می‌شدند.

,

وی خاطر نشان کرد: این باند سارق با شگردهای خاصی اقدام به سرقت طلاجات منزل  می‌کردند که با اعزام کارآگاهان پلیس به شهر مورد نظر، اعضای این باند دستگیر و به پلیس آگاهی استان بوشهر منتقل شد.

,

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: افراد دستگیر شده تا کنون به ۲۴ فقره سرقت طلاجات منزل به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کرده ان این مسئول  از اعتراف سارقان به 40 میلیارد ریال طلاجات خبرداد و بیان کرد: افراد دستگیر شده تاکنون به 24فقره سرقت طلاجات منزل به ارزش بیش از 40 میلیارد ریال اعتراف کرده‌اند.  

,

سردار واعظی خاطر نشان کرد:این سارقان در یک فقره سرقت یک حلقه انگشتر و یک ساعت مچی به ارزش 6 میلیارد ریال را به سرقت برده بودند که اموال مسروقه کشف و به مالباخته تحویل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه